حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
820 بازديد

لزوم حضور پررنگ صنعت کاشی و سرامیک در بازار آنلاین

لزوم حضور پررنگ صنعت کاشی و سرامیک در بازار آنلاین
امروزه کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی پیدا کرد و بعد از کسب و کارهای اینترنتی در حوزه های متنوع ، این بار نوبت به صنعت سرامیک و کاشی رسیده که خریدو فروش آنلاین کاشی و سرامیک را رواج دهند.

به گزارش کاشی لند به نقل از بخش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از لوازم پرکاربرد در خانه‌های امروزی، کاشی و سرامیک است که در خرید آن‌ها معیارهایی را باید در نظر بگیریم. زیبایی تنها معیار هنگام خرید این نوع محصولات نیست، بلکه باید به موضوعات دیگری مثل هماهنگ بودن رنگ آن‌ها با دیگر اجزای خانه و جنس آن نیز توجه کنیم. در خرید این محصولات باید ویژگی‌های خانه را در نظر گرفت، مثلاً مهم است که کاشی را در کدام قسمت از خانه قرار دهیم، چون کاشی‌ها کاربری‌های مختلفی دارند.

برای خرید کاشی و سرامیک می توانید از فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاشی لند دیدن نمایید.

درجه بندی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک نیز مانند دیگر محصولات دارای درجه بندی است. در این نوع محصولات نیز کنترل کیفیت در مراحل ساخت و پیش از مرحله بسته بندی انجام می‌گیرد تا از وجود هرگونه زدگی، لکه و … در ظاهر کاشی جلوگیری شود و از درجه کیفیت آن کم نشود. کاشی‌هایی که بدون هیچ نوع زدگی و نقص در طرح و رنگ تولید می‌شوند دارای درجه عالی هستند که بالطبع قیمت بالاتری خواهند داشت. نکات مهمی که در خرید این محصولات باید در نظر گرفت، بدین شرح است:

* بهتر است برای پوشش دیوار و کف سرویس بهداشتی از کاشی دیوار و سرامیک کف که درجه عالی دارند استفاده کنید.

* استفاده از کاشی لعاب دار براق سبب می‌شود که زمان کمتری را برای تمیزکاری آن‌ها صرف کنید.

* استفاده کردن از کاشی با ابعاد بزرگ زیبایی بیشتری به فضا می‌دهد و همچنین بندکشی کمتری نیاز دارند. کثیفی سرویس‌های بیشینه بهداشتی اغلب در بندکشی‌ها ظاهر می‌شود.

* از ترکیب کاشی‌های طرح دار و ساده استفاده کنید تا جلوه‌های ویژه ای خلق شود. به طور مثال سرامیک طرح پارکت که زیبایی منزل را دو چندان می‌کنند.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی به صورت خیلی گسترده رونق پیدا کرده‌اند، بعد از کسب و کارهای اینترنتی در حوزه‌های متنوع، این بار نوبت به صنعت سرامیک و کاشی رسیده است که خریدو فروش آنلاین کاشی و سرامیک را در بستر اینترنت رواج دهد.

ایران در لیست برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در جهان

با توجه به اینکه ایران در بین برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک دنیا قرار دارد، اما متاسفانه در شناسایی محصول به مصرف‌کنندگان آن‌چنان که باید نتوانسته است فعالیت قابلی انجام دهد؛ بنابراین ایجاد یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند پل ارتباطی خوبی میان تولید کنندگان معتبر و مصرف کنندگان باشد تا با شناسایی صحیح نیازمندی‌های جامعه، محصولات را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به دست مصرف کنندگان برساند.

ایران در زمینه کاشی و سرامیک در رتبه ۵ جهان قرار دارد و توانسته است سهم قابل توجهی از اشتغال زایی را به میزان سرمایه گذاری انجام شده در اختیار داشته باشد. در میان استان‌ها، استان یزد به عنوان قطب صنعت کاشی سرامیک شناخته شده است که ۶۰ درصد از این صنعت را در اختیار دارد. در سال‌های گذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولید کنندگان انتخاب این گونه محصولات برای مصرف کنندگان کاری بسیار آسان بود، اما امروز با حضور بیش از ۱۵۰ تولید کننده در این زمینه در کشور، اغلب افراد جامعه دچار سردرگمی می‌شوند و به سادگی نمی‌توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خرید آنلاین کاشی و سرامیک

بازار آنلاین سرام پخش این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید بدون نیاز به آموزش یا تخصص خاصی، محصولات همه کارخانه‌های کاشی سرامیک ایران را مشاهده و مقایسه کنید، شما می‌توانید با تحقیق در نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها یا بازرگانی‌های محل زندگی خود، از کیفیت و قیمت مناسب محصولاتی که در بازار آزاد عرضه می‌شوند مطمئن شوید و آن‌ها را به صورت آنلاین خریداری کنید. از آنجایی که حمل و نقل این محصولات سنگین و تخریب مصالح قبلی نیاز به آموزش‌ها و مشاوره‌های تخصصی دارند، می‌توانید این آموزش‌ها و تخصص‌ها را به صورت رایگان در بستر اینترنت در سایت کاشی و سرامیک سرام پخش ببینید. همچنین به جای اتلاف زمان و انرژی در ترافیک کلان شهرها، در کمترین زمان ممکن کالای مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنید و در اسرع وقت آن را دم در منزل خود تحویل می‌گیرید.

مزایای خرید اینترنتی کاشی و سرامیک

خرید اینترنتی مزیت‌هایی دارد که این موجب شده تا مردم روز به روز به این نوع روش خرید روی آورند و برای ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب شوند. با پیشرفت تکنولوژی مردم به این نتیجه رسیده اند که نباید زمان‌های طولانی را در مورد خرید نیازهای روزانه در شهر صرف کنند و از روش‌های نوین برای خرید استفاده می‌کنند.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند