حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
371 بازديد

لزوم رفع نیاز واحدی تولیدی کاشی و سرامیک توسط شرکت‌های دانش‌بنیان بومی

لزوم رفع نیاز واحدی تولیدی کاشی و سرامیک توسط شرکت‌های دانش‌بنیان بومی
مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: برقراری ارتباط بین دو طرف عرضه و تقاضای فناوری فرصت مناسبی برای جهش فناورانه در حوزه کاشی و سرامیک ایجاد کرده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا؛ «محمد دهقان» مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، صبح امروز دوم بهمن ماه در رویداد ملی معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب استان یزد، با اشاره به اهمیت برگزاری این چنین رویدادهایی، اظهار کرد: رفع نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از ظرفیت علمی و انسانی داخلی یکی از مهمترین اهداف شرکت شهرکهای صنعتی در استان و کشور است.

وی با بیان این که خوشه توسعه کاشی و سرامیک استان یزد فعالیت رسمی خود را از سال 1385 در سطح کشور آغاز کرده است، افزود: خوشبختانه در استان یزد طیف صنایع مختلفی برای استفاده از صنعت کاشی و سرامیک وجود دارد که ما باید برای رفع نیاز آنها برنامه ریزی جدی و مستمری داشته باشیم.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در ادامه گفت: خروجی این چنین رویدادهایی باید به رفع نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف منجر شود.

دهقان با اشاره به حمایت های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در حوزه مختلف، تصریح کرد: اگر واحدهای تولید نیاز خود را با شرکت‌های دانش بنیان بومی مطرح و نسبت به رفع آن در داخل و استان برنامه ریزی شود، شرکت شهرکهای صنعتی بخشی از هزینه‌های تحقیقات اولیه رفع نیاز واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک را پرداخت می‌کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی و فشارهای خارجی به کشور، بیان کرد: رفع نیاز صنایع توسط شرکت‌های دانش بنیان بومی تحمل فشارهای ناشی از تحریم های موجود را کاهش و کشور را در برابر تهدیدات مختلف بیمه می‌کند.

وی برقراری ارتباط مستمر دو طرف عرضه و تقاضای فناوری را یکی از مهمترین نیازهای توسعه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مهم در بخش کاشی و سرامیک ایجاد شده و فرصت مناسبی برای جهش فناورانه درحوزه کاشی و سرامیک است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند