حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
366 بازديد

لغو نمایشگاه کاشی و سرامیک Cevisama 2021 اسپانیا به دلیل کرونا

لغو نمایشگاه کاشی و سرامیک Cevisama 2021 اسپانیا به دلیل کرونا
با گسترش تأثیر مداوم همه‌گیری بیماری کرونا، برگزار کنندگانِ نمایشگاه اسپانیایی Cevisama 2021  مجبور شدند تا این رویداد را لغو کنند و تاریخ جدیدی برای این رویدادی از 7 تا 11 فوریه 2022 برنامه‌ریزی نمایند.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ برگزار کنندگان Cevisama در والِنسیا سرانجام مجبور شدند تا بپذیرند که تأثیرات مداوم همه‌گیری کووید 19، تضمین کردنِ حضور ضروریِ بازدید کنندگان بین‌المللی و فرصت‌های تجاری متعاقب آن را برای نمایش‌دهندگان ناممکن خواهد ساخت. در جلسه 20 ژانویه، کمیته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاشی سرامیکی، لوازم حمام و سنگ طبیعی، لغو نمایشگاه 2021 را که قبلاً به 24 ماه می منتقل شده بود، اعلام کرد. اکنون این رویداد مجدداً برای 11-7 فوریه 2022 برنامه‌ریزی شده است.

نمایندگان انجمن‌های تجاری در این کمیته به جای اکثریت شرکت‌های عضو خودشان سخن گفتند و استدلال کردند که بحران بهداشتی ادامه‌دار با توجه به محدودیت‌های جابجایی که مانع از مشارکت بسیاری از خریداران بین‌المللی خواهد شد، موفقیت Cevisama 2021 را در معرض خطر قرار خواهد داد.

Carmen Álvarez مدیر Cevisama تأیید کرد: «همه‌گیری جهانی با سرعت نگران کننده‌ای همچنان در حال گسترش است. بنابراین اگر چه ما قبلاً به شدت روی برگزاری رویداد ماه می در حال کار بودیم، اما چاره‌ای جز لغو کردنِ آن نداریم.» Manuel Rubert رئیس Cevisama افزود: «این یک تصمیم دشوار اما ضروری بود، زیرا با در نظر گرفتنِ فرصت‌های کاهش یافته برای انجام تجارت، غیرممکن خواهد بود که به غرفه‌داران‌مان تضمین بازگشت کافی سرمایه‌گذاری‌شان را بدهیم.»

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند