حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
2221 بازديد

لکه گیری کاشی و سرامیک

لکه گیری کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک مهمترین پوشش دهنده ساختمانی هستند که می‌توانند نما و جلوه فضاهای شما را تضمین نمایید.

اما تنها شرط این جلوه و نما تمیز بودن و درخشان بودن کاشی‌ها و سرامیک‌ها می‌باشند. در مطالب قبلی به تمیز کردن درز کاشی و سرامیک اشاره نمودیم در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلف از بین بردن لکه‌های مختلف از روی كاشي و سراميك را با شما به اشتراک بگذاریم .

تمیز کردن لکه های روی کاشی و سرامیک

لکه‌ها معضل بزرگ کاشی و سرامیک‌ها هستند به خصوص زمانی که کاشی و سرامیک شما روشن باشند، این لکه‌ها بی نهایت می‌توانند توی ذوق زننده باشند لکه‌هایی که گاهی پاک کردن آنها به سادگی میسر نخواهد بود.  

پاک کردن لکه خون از روی کاشی و سرامیک

برای پاک کردن لکه خون از روی کاشی و سرامیک به خصوص کاشی و سرامیک دکوراتیو لازم است از یک اسفنج استفاده نمایید که با استفاده از محلول آب و مایع سفید کننده آن را مرطوب نموده اید. همچنین می‌توانید از پراکسید هیدروژن استفاده نمایید و دستمالی را با ان مروطب نمایید و بر روی لکه بمالید تا لکه از بین رود

پاک کردن لکه چربی از روی کاشی و سرامیک

لکه‌های چربی به خصوص در آشپزخانه‌ها معضل بزرگی شده اند. برای برداشتن لکه‌های چربی از روی کاشی و سرامیک کافی است دستمالی را با استفاده از نوشابه مرطوب نمایید و آن را روی لکه‌ها بگذارید برای چند دقیقه باقی بماند پس از گذشت این زمان دستمال را دایره وار روی لکه بگردانید تا تمامی لکه برداشته شود. سپس با یک دستمال خشک آن را تمیز کنید. توجه داشته باشید که  درجه بندی کاشی و سرامیک تاثیری در تمیز کردن نوع لکه ندارد.

پاک کردن لکه آبمیوه، قهوه و چای از روی کاشی و سرامیک

لکه‌های آبیموه ، چای یا قهوه لکه‌های تیره ای هستند که می‌توانند نمای بدی را در کاشی و سرامیک ایجاد نمایند در نتیجه لازم است این لکه‌ها به سرعت با یک دستمال مرطوب پاک شود. اگر لکه قدیمی است و به راحتی پاک نمی شود تنها کافی است کمی مایع ظرفشویی را با آب داغ مخلوط کنید و محل مورد نظر با استفاده از یک دستمال بشویید.

پاک کردن لکه آدمس و موم از روی کاشی و سرامیک

لکه‌های ناشی از آدامس یا مواد نفتی مانند قیر یا موم به راحتی پاک نمی شوند به خصوص اگر به کاشی و سرامیک چسبیده باشند. برای این لکه‌ها لازم است ابتدا مقداری یخ در یک کیسه فریزر ریخته و روی محل مورد نظر قرار دهید. پس از گذشت 5 تا 10 دقیقه لکه را امتحان کنید، اگر لکه کاملا سفت شده باشد می‌توانید به آسانی آن را با استفاده از یک کاردک ظرف بردارید، توجه داشته باشید که سطح کاشی را زخمی نکنید، اگر لکه باقی ماند می‌توانید از مقداری تینر برای برداشتن اضافات آن استفاده نمایید

پاک کردن لکه جوهر از روی کاشی و سرامیک

برای پاک کردن لکه جوهر کافی است دستمالی را آغشته به ماده سفید کننده نمایید و روی لکه قرار دهید. پس از یک دقیقه دوباره این عمل را تکرار کنید، تکرار چندباره این عمل باعث کم رنگ شدن و از بین رفتن لکه جوهر خواهد گردید.

پاک کردن لکه لاک از روی کاشی و سرامیک 

لاک‌ها یکی از علاقمندی‌های هر خانمی در خانه است که ممکن است به آسانی کاشی و سرامیک را لکه نماید. برای از بین بردن لکه‌های لاک تنها کافغی است از لاک پاک کن استفاده نمایید

پاک کردن لکه رنگ از روی کاشی و سرامیک

اگر روی کاشی و سرامیک شما رنگ ریخته است بهتر است قبل از هرچیز اجازه دهید کاملا خشک شود. سپس با استفاده از تینر یا سایر رنگ برها در جهت برداشتن آن لکه اقدام نمایید. توجه داشته باشید که رنگ برها به سطح کاشی شما آسیبی وارد ننمایند.

پاک کردن قارچ و کپک از روی کاشی و سرامیک

برای از بین بردن قارچ‌ها و کپک‌ها شما می‌توانید از محلول مایع سفید کننده یا سرکه با آب استفاده نمایید

پس از انجام هر یک از این روش‌ها شما می‌توانید با استفاده از یک دستمال آغشته به محلول آب و سرکه درخشندگی و جلای محل مورد نظر را احیا نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند