حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
635 بازديد

مارشال تاون ابزار تراز کننده کاشی FASTcap را معرفی می کند

مارشال تاون ابزار تراز کننده کاشی FASTcap را معرفی می کند
شرکت  مارشال تاون (MARSHALLTOWN)، یکی از رهبران صنعت کاشی سازی در ساخت ابزار کف سازی و کاشی کاری، اخیراً از عرضه FASTcap System Tile Leveling System، که یک اسپیسر نوآورانه ی تراز کاشی کف و کاشی دیواری است  خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از تایل مگزین؛ ابزار FASTcap دارای سه نوع Spacer Base و کلاهک های چوبی است که برای استفاده مجدد در پروژه های آینده طراحی شده اند.

ابزار FASTcap برای نصب به ابزار دیگری نیاز ندارد. این ابزار یک اسپیسر یا همان تراز کننده است که در یک فرآیند سریع و آسان، کلاهک های Rachet بر روی پایه های Spacer فشار داده می شوند تا زمانی که با کاشی روبرو شوند. این روند استهلاک چرخش کلاهک ها روی پایه ها که باعث از بین رفتن آنها می شود را از بین می برد. علاوه بر این، سه طرح Spacer Base تعداد پایه های مورد نیاز برای تقاطع کاشی را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کاربر می شود.

جیم بووی، مدیر ارشد محصول در پروژه FASTcap said گفت: "ما در بازار نیاز به یک سیستم ساده تر تراز کردن کاشی را مشاهده کردیم."

"سیستمهای دیگر برای دستیابی به کف های مسطح و هم تراز به ابزارهای اضافی، چرخش اضافه وتعداد زیادی پایه احتیاج دارند. ما این عوامل را که باعث اتلاف وقت و هزینه پیمانکاران می شود حذف کردیم. "

ابزار تراز کاشی FASTcap سریعترین و آسانترین راه برای دستیابی به کف های مسطح و همتراز را ارائه می دهد. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند