حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
443 بازديد

مالکیت 100 درصدی Coesia در System Ceramics ایتالیا

مالکیت 100 درصدی Coesia در System Ceramics ایتالیا
شرکت چندملیتی کوزیا مستقر در بولونیای ایتالیا، موفق به کسب 40٪ سرمایه باقیمانده System Ceramics در 9 ژوئن 2021 گردید و این شرکت تمامی سهام سیستم سرامیکز را به تملک خود درآورد.

امروزه بسیاری از کمپانی ها برای توسعه خود نیازمند سرمایه گذاری در صنایع مختلف هستند. یکی از این کمپانی ها که برای توسعه خود همواره به دنبال جذب شرکت های کوچکتر وابسته به صنایع دیگر است گروه ایتالیایی کوزیا (Coesia  ) است که توانسته است در عرصه های مختلف صنعتی سرمایه گذاری نماید.

گروه صنعتی کوزیا (Coesia  )

کوزیا گروهی از شرکتهای متخصص در ارائه راه حل های نوآورانه صنعتی و بسته بندی است که دفتر مرکزی آن در بولونیای ایتالیا قرار دارد. این شرکت در سال 1923 میلادی به عنوان یک شرکت تولید کننده انواع موتورسیکلت پا به عرصه گذاشت و در درازمدت با تغییر مدیریت و سازو کار شرکت توانست خود را به عنوان یک شرکت مادر در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی صنعتی در بسیاری از صنایع اثبات نماید.
کارآفرین بولونیایی ایزابلا سراگنولی تنها سهامدار کمپانی کوزیا است ، این شرکت متشکل از یک گروه 21 نفره مستقر در بولونیا است که در زمینه راه حل های صنعتی و بسته بندی با حضور جهانی در 35 کشور ، 85 مرکز تولید در 138 واحد تجاری و حدود 8000 کارمند فعالیت می کند
امروزه شرکت های کوزیا در تولید ماشین آلات اتوماتیک پیشرفته و مواد بسته بندی ، راه حل های فرآیند صنعتی و انواع چرخ دنده ها به عنوان یک شرکت پیشرو شناخته می شود. این شرکت در ژانویه سال 2019 میلادی توانست تلاش های اولیه اش را برای تصاحب بخشی از شرکت سیستم سرامیکز (SYSTEM CERAMICS) به عنوان یک شرکت فعال در زمینه تولید ماشین آلات تولید و بسته بندی کاشی و سرامیک  برای ورود به بازار پیشرفته صنعت کاشی و سرامیک به ثمر برساند و بیش از 60 درصد آن را به تملک خود درآورد.

گروه صنعتی سیستم سرامیکز (SYSTEM CERAMICS)

شرکت سیستم سرامیکز یک شرکت ایتالیایی فعال در صنعت کاشی و سرامیک است که در سال 1970 توسط فرانکو استفانی تاسیس گردید. تجارت اصلی این شرکت طراحی اتوماسیون صنعتی در صنعت کاشی و سرامیک است. سیستم سرامیکز در ساخت انواع ماشین آلات خطوط تولید کاشی و سرامیک فعالیت دارد و زمینه های مختلفی از جمله اتوماسیون، طراحی و تولید راه حل های پیشرفتاه، بسته بندی و پالت سازی و جابه جایی کاشی و سرامیک شامل می شود.
این شرکت صاحب شرکتهای Studio 1 و Tosilab است و در 21 کشور با 38 واحد تجاری و حدود 1200 کارمند فعالیت می نماید.

کوزیا مالک 100 درصدی سیستم سرامیکز 

کمپانی کوزیا پس از به دست آوردن سهام 60 درصدی شرکت مستقر در Fiorano Modenese System Ceramics  در ژانویه 2019توانست 40٪ باقیمانده را در تاریخ 9 ژوئن نیز خریداری نماید و تمامی سهام این شرکت را به خود منتقل کند. پس از انتقال مالکیت کمپانی کوزیا، فرانکو استفانی موسس سیستم سرامیکز ایتالیا را به عنوان رئیس شرکت جدید تابعه خود معرفی نمود.
این واگذاری کمپانی کوزیا را قادر می سازد تا بتواند پا در عرصه جدیدی برای توسعه سرمایه گذاری خود بگذارد. ایتالیا به عنوان یکی از مراکز مهم تولید ماشین آلات کاشی و سرامیک جهان شناخته می شود که فناوری خود را به تمام جهان صادر می کند در نتیجه ادغامSystem Ceramics  به عنوان یک شرکت صنعتی کاشی و سرامیک که از نظر نوآوری در فن آوری یک مهره اصلی و پیشگام بین المللی این صنعت است می تواند جهش بزرگی برای این کمپانی باشد. تکمیل این معامله می تواند امکان توسعه پروژه های جدید تحقیق و توسعه هم افزا و تزریق تخصص و توسعه پروژه‌های تحقیق و توسعه (R&D) هم‌افزا و نوین و همچنین به کارگیری استراتژیک تخصص و مهارت را فراهم می‌کند.
با این ادغام شرکت کوزیا توانسته است بازه فعالیت خود را در سطح جهان گسترش دهد و تعداد کارکنان این شرکت به حدود 9200 نفر افزایش یافته است. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند