حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
560 بازديد

مدیریت توقفات، راهبرد اصلی کاشی سعدی در افزایش راندمان تولید

مدیریت توقفات، راهبرد اصلی کاشی سعدی در افزایش راندمان تولید
مدیرعامل کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی گفت: پرسنل فنی کارخانه به عنوان بازوی اصلی تولید در کلیه فرآیندهای منتهی به تولید محصول ایفا نقش می کنند و حضور شبانه روزی آن ها در خطوط تولید کارخانه ستودنی است.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی کاشی و سرامیک سعدی؛ دکتر مالکی مدیرعامل گروه کاشی و سرامیک سعدی در جلسه ای که با حضور پرسنل فنی کارخانه برگزار شد با اشاره به ضرورت افزایش بهره وری در کارخانه به نقش پرسنل فنی در مدیریت توقفات اشاره نموده و اذعان داشتند: پرسنل فنی کارخانه به عنوان بازوی اصلی تولید در کلیه فرآیندهای منتهی به تولید محصول ایفا نقش می کنند و حضور شبانه روزی آن ها در خطوط تولید کارخانه ستودنی است.

با توجه به شروع فصل تابستان و احتمال افزایش قطع برق آن چیزی که می بایست بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد و مدیریت توقفات کارخانه است به نحوی که کلیه دستگاه ها  و تجهیزات به موقع سرویس گشته و موضوع تعمیر و نگهداری دستگاه ها قبل از توقف خط مورد توجه قرار گیرد، گفتنی است در پایان جلسه به پاس تقدیر از تلاش پرسنل فنی هدیه ای از طرف مدیرعامل به این عزیزان تقدیم شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند