حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
849 بازديد

مزایای ذخیره سازی خودکار مواد اولیه

مزایای ذخیره سازی خودکار مواد اولیه
در ماه سپتامبر 2020، شرکت LB موافقت‌نامه‌ای را با شرکت چند ملیتی Anatolia برای تدارک کارخانه کامل انبار مواد اولیه در واحد تولیدی ترکیه در ازمیر امضاء کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ در سپتامبر گذشته، شرکت چند ملیتی کانادایی Anatolia سامانه انبارش مواد اولیه را برای واحد تولید اسلب پرسلانی در ازمیر، ترکیه به LB واگذار کرد که به خاطر سطح بالای خودکارسازی و استفاده از راه

حل‌های نرم افزاری برای کنترل فرآیندها، دسترسی‌ها، تعداد، مقدار و نوع مواد اولیه ذخیره شده سرآمد است.

تا کنون موارد شناخته شده دیگری وجود نداشته است که در آن یک تولید کننده کاشی سرامیکی در جایی از دنیا، راه حلی از این نوع را انتخاب کرده باشد که نشان دهنده توجه اندکی است که این صنعت به طور سنتی به بخش انبارش مواد اولیه اختصاص داده است.

در حقیقت، انتخابی که Anatolia انجام داد پیشرفت‌های قابل توجهی را از لحاظ کارآیی و در نتیجه صرفه‌جوئی اقتصادی نشان می‌دهد که به راحتی می‌توان در این منطقه از کارخانه ایجاد کرد و ثابت می‌کند که ارزش سرمایه‌گذاری عمده را دارد.

کارخانه Anatolia در تابستان 2021 به بهره‌برداری خواهد رسید و کاملاً با معیارهای صنعت هوشمند سازگار خواهد بود و منجر به موارد زیر می‌شود:

• کاهش طرح‌بندی کارخانه
• هزینه‌های مدیریتی کم‌تر
• اثرات زیست محیطی کم‌تر
• امکان کنترل از راه دور کامل.
در حال حاضر LB به خاطر توانایی‌اش در طراحی و فناوری‌های ساخت که قابلیت ردیابی و دقت را در تمام فرآیند تولید تضمین می‌کنند، به خوبی شناخته شده است. با این حال، کارخانه Anatolia گام مهم دیگری به پیش است. تدارک دسترسی به کارخانه تولیدی و سامانه مدیریت تخلیه، نشانگر انعطاف‌پذیریِ فناورانه‌ای LB در ترویج راه حل‌های یکپارچه نوآورانه با توجه به فناوری‌های سنتی تولید است و بر نقش آن به عنوان یک بازیگر اصلی در بخش عمل‌آوری پودر صحه می‌گذارد.

با راه‌اندازی کارخانه جدید انبارش مواد اولیه، Anatolia انتظار دارد تا شاهد مجموعه‌ای از مزایای مربوط به قابلیت ردیابی کل فرآیند باشد، یعنی از زمانی که ماده به کارخانه وارد می‌شود تا زمانی که توزین و به منظور تولید وارد پرس می‌شود. این کار نوعی «جعبه سیاه» ایجاد خواهد کرد که پیوندی مستقیم با داده‌های قابل تجزیه بین ماده اولیه و محصول نهایی خواهد بود. قابلیت ردیابیِ ناشی از خودکارسازی نیز باعث کاهش ضایعات و اتلاف مواد اولیه خواهد شد.

کارخانه انبارش طراحی شده توسط LB قادر خواهد بود تا مقدار کافی از مواد را برای شش ماه تولید مدیریت کند.

مزایای ذخیره سازی خودکار مواد اولیه

مزایای ذخیره سازی خودکار مواد اولیه

منبع: CERAMICWORLDWEB

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند