حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
834 بازديد

مشکلات و راه حل های بازسازی ساختمان

مشکلات و راه حل های بازسازی ساختمان
امروزه بازسازی ساختمان رشد روز افزون داشته است. بخش مهم باز سازی ساختمان تعویض کاشی و سرامیک ساختمان های می باشد. بسیاری در صدداستفاده از سرامیک و پرسلان با طرح های جدی می باشند.

در طی سالهای گذشته تعداد واحدهای بازسازی شده رشد روز افزون داشته است و بخش مهم تر اینکه بسیاری از صاحبان این واحد ها نسبت به تعویض کاشی و سرامیک املاک خود اقدام می کنند. کفپوش‌ها و موکت‌های قدیمی جای خود را به سرامیک‌ها می‌دهند.هم چنین سرامیک های قدیمی با سایز کوچک جای خود را با سرامیک‌ها و پرسلان‌های سایز بزرگ با طرحهای جدید علی الخصوص طرح سنگهای طبیعی می‌دهند.

چالش های باز سازی ساختمان

ابتدا باید ببینیم دلیل رونق بازسازی در بین مردم چیست؟ در دوران جدید ظواهر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده اند.کسب و کارهای قدیمی جای خود را به کسب و کارهای نوپا و اینترنتی واگذار کرده اند.مراکز خرید جای خودرا به سایتهای خرید و فروش اینترنتی داده اند و رستورانها نیز جای خود را با سرویسهای انلاین سفارش غذا عوض کرده اند.در این میان تنها ظاهر جذاب میتواند افراد را جهت حضور در مراکز مختلف ترغیب کند.

به همین جهت نصب کاشی باید بگونه ای باشد تا حس لوکس بودن را به بیننده القا کند. این نصب مستلزم وجود زیرکار مناسب می باشد.در بسیاری از بازسازیها،زیرکار مناسب جهت نصب کاشی، سرامیک و پرسلان وجود ندارد.

مشکلات باز سازی ساختمان

در اینجا به برخی از مشکلاتی که در هنگام نصب امکان مواجهه با آن وجود دارد بررسی می‌کنیم:

1- پوشش های کف پوش قدیمی برداشته نشده اند و باید تخریب شوند.

2- کف پوش های قدیمی حذف شده اند و لایه های چسبب و بقایای مواد زیرسازی شده قبلی باقیمانده است.

3- کف برای تحمل وزن کاشی وسرامیک ویا سنگ طراحی نشده است و مقررات ضریب شکست در طراحی آن رعایت نشده.

4-پوشش قدیمی مانند پارکت و موکت بصورت لایه های مختلف بر روی هم نصب شده اند.

5-سطح به صورت یکنواخت نیست و لبه های مختلفی در سطح وجود دارد.

6-در ساخت ساختمان ممکن است از مواد مختلف مانند بتن در کنار چوب استفاده شده باشد.

راه حل های بازسازی ساختمان

اینجا جاییست که انتخاب پیمانکار حرفه ای نقش مهمی را در رفع موانع پیش رو بازی میکند.رفع موانع و اصلاح و آماده سازی سطح مهمترین قدم در جهت بازسازی به وسیله کاشی، سرامیک و پرسلان  و یا سنگ می باشد.

انحراف کف برای بیشتر کاشی‌های سرامیکی باید کمتر از 1/360 عرض کف باشد و برای بسیاری از کاشی های طبیعی باید کمتر از 7/7 درجه باشد. زیرپوشش‌های چوبی با انحراف بیش از حد باید قبل از اینکه بتوانند وزن اضافه کاشی و پوشش های زیرزمینی بر پایه سیمان را بپذیرند باید تقویت شوند. بسته به فاصله، ممکن است لایه دوم را به کف زیرزمینی موجود اضافه کنید، مانند یک لایه دیگر از تخته سه لا یا یک کفپوش سیمان. با انحراف شدید، ممکن است لازم باشد تراکم بلوک های مورب یا جامد بین تیرها را اضافه کنید تا انحراف را در محدوده قابل قبول قرار دهید.

یک روش قدیمی برای هم سطح کردن، ایجاد یک تخت ملات بدون باند از شن و بتن است. این روش هم نقاط ضعف خود را دارد.تخت باید حداقل 1 1/2 اینچ عمیق باشدو لزوما وزن فراوانی به کف اضافه می کند. این نوع تخت همچنین نیاز به نصب کننده با تجربه در این روش دارد.

وزن سبک تر، نازک ترکاربرد یک پوشش پایه ی Self-leveling (SLU) است. یک SLU به طور معمول می تواند از 1/2 اینچ تا 1 1/2 اینچ عمق را هم سطح کند.. علاوه بر تسطیح، SLU یک زیرساخت بسیار مناسب جهت نصب انواع کاشی سرامیک و پرسلان حتی با ابعاد بزرگ را ایجاد می کند.

یکی دیگر از گزینه های پوشش سبک وزن، یک غشای جداسازی(ممبران) است، مانند RedGard® Uncoupling Mat. این غشاهای کاربردی ورقه ای از گسترش و ایجاد ترک در اثر تکان‌های ناگهانی جلوگیری می‌کند. این ممبران‌ها را می‌توان حتی در بتن با عمر کمتر از 28 روز نیز بکار برد.

از آنجا که یک چالش باندینگ به وسیله ی سطح خود، مانند بتن غیر متخلخل، چسب‌های بریده شده یا پوشش‌های اپوکسی، ایجاد می شود، پرایمر باند می تواند راه حل را ارائه دهد. Primer Bonding Multi-Surface (MBP) سطحی بافت بدون استفاده از سایش مکانیکی را فراهم می کند و ارتفاع را به مونتاژ اضافه نمی کند. این اجازه می دهد تا نصب کاشی جدید بر روی پوشش های کف موجود، مانند کاشی موجود و بتنی موجود در آن بدون هزینه های گزاف هزینه و زمان مصرف تخریب، حذف و تصفیه انجام گیرد.

مسائل مربوط به وزن و انحراف ، علاوه بر زیر پوشش سبک وزن، مونتاژ کاشی می تواند با ملات و ملات سبک تر تکمیل شود. مایع های ساخته شده با مواد بازیافتی مانند MegaLite® و ProLite®، 40 درصد کمتر از ملات سنتی وزن دارند.

هنگامی که پروژه بازسازی  شامل خرده فروشی، رستوران و یا مراکز مالی از قبیل بانک‌ها است، ممکن است حداقل زمان مورد نیاز باشد. فرمول های سریع تنظیم و گزینه های موجود در SLU ها، غشاها، ملات ها برای کمک به این امر مهم نیز کاربرد دارد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند