حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
280 بازديد

مشکل مواد اولیه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

مشکل مواد اولیه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی

به گزارش کاشی لند به نقل از ایلنا، سیروس صارمی مدیر کل استاندارد استان قزوین، در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که آیا مصالح ساختمانی مورد استفاده با استانداردهای بین‌المللی فاصله دارد و به ظاهر زیبا اما پوشالی است، با بیان اینکه سوال چالشی است و نباید اذهان مردم را به هم بریزیم، توضیح داد: همه استانداردها برگرفته از استانداردهای بین‌المللی است و به جرأت می‌توان گفت تمام استانداردهای ما ترجمه استانداردهای بین‌المللی بوده و بر پایه استانداردهای بین‌المللی است و اینکه گفته می‌شود با استانداردهای بین‌المللی فاصله داریم، صحیح نیست.

صارمی اجرای استانداردها در کشور را مهم دانست و افزود: اگر استانداردها به صورت دقیق و درست اجرا شود قطع به یقین، مسائل پوشالی بودن مصالح ساختمانی تکرار نمی‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه تولیدکنندگان، مجریان و استفاده‌‌کنندگان  شاید به اندازه‌ای که در خود استاندارد دقت شده در نظارت و یا تهیه محصولات استاندارد دقت نمی‌کنند که نباید عدم مقبول بودن استاندارد  را به پای استاندارد بگذاریم.

این مسئول اضافه کرد: اگر بخواهیم کیفیت محصولات را به حداستاندارد عالی برسانیم نیاز به نیرو، تجهیزات و آزمایشگاه‌های کافی داریم تا بتوانیم نظارت‌ها را در محصولات به سطح عالی برسانیم.

مدیر کل استاندارد استان قزوین خاطرنشان کرد: خیلی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با مشکلات مواد اولیه مواجه هستند و برای تولید مجبور هستند از دور زدن‌های طولانی استفاده کرده و  یا هزینه‌های گزاف پرداخت کنند که در نتیجه، تقلب‌ها بیشتر و کیفیت محصولات هم کاهش می‌یابد که البته کار نظارت ادره کل استاندارد را نباید در این زمینه نادیده بگیریم.

صارمی بیان کرد: در 6 ماه گذشته تحقیق و پژوهشی در شورای فنی استان قزوین در زمینه مصالح فلزی موجود و توزیع شده در بازار استان قزوین صورت گرفت که نتایج خوبی در پی داشت؛ گرچه مشکلاتی وجود داشته و انعکاس هم داده شده و سعی شده است در حد استانداردهای بین‌المللی باشد.

وی با اشاره به گزینش شرکت‌های شرکت کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان استان قزوین یادآور شد: تمام واحدهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه دارای پروانه استاندارد هستند و محصولات آنها از کیفیت خوبی برخوردار است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند