حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
462 بازديد

معرفی محصول جدید محافظ fila در TISE 2018

معرفی محصول جدید محافظ fila در TISE 2018
فیلا محصول جدید محافظ خود را در TISE 2018 معرفی می کند.

Fila Solutions جدیدترین محصول محافظ خود، FilaMarble Aid را در جریان رویداد بین المللی سطح (TISE WEST)، از 30 ژانویه تا 1 فوریه در مرکز کنفرانس Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، معرفی خواهد کرد.

FilaMarble Aid حاوی دو محصول بدون بو و برپایه آب است که از سنگ طبیعی و سنگ مرمر پولیش خورده در برابر اسید و لک محافظت می کند. این محصول حائلی بر سطوح پولیش خورده ایجاد میکند و برای سنگ کانتر سرویس بهداشتی و آشپزخانه که ممکن است در تماس با محصولات قلیایی، اسیدها و حتی آلودگی های معمول باشند، ایده آل است. همچنین از آن میتوان هم بر روی سطوح قدیمی و هم جدید استفاده کرد. استفاده از FilaMarble Aid  بسیار آسان است و برای اعمال و حذف آن، نیاز به هیچ تجهیزات خاصی نیست.
Jeff Moen، مدیر فروش و بازاریابی Fila Chemicals USA، گفت: "ما از شرکت کنندگان TISE دعوت میکنیم تا به غرفه ما بیایند و اطلاعات جدیدی را در مورد این محصول کسب کنند." او همچنین گفت:" FilaMarble Aid نه تنها در مراحل بسیار بهینه انجام می شود ... بلکه همچنین دارای پتانسیل سود بالایی است. ما مشتاقانه منتظر شما هستیم. "

این محصول سنگ را تغییر نخواهد داد و هیچ تغییر رنگ یا زردشدگی را ایجاد نمیکند. با میزان نشر پایین VOC (ترکیبات آلی فرار) و مقاومت در برابر امواج UV (فرابنفش) و شوک حرارتی، FilaMarble Aid برای بخش های مرتبط با آماده سازی مواد غذا، ایمن است. Fila Solutions در غرفه شماره 3222 در بخش Marmomacc مستقر خواهد بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند