حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
202 بازديد

مهم‌ترین رویدادهای تاثیرگذار بر بازار مالی ایران و جهان در روزهای اخیر

مهم‌ترین رویدادهای تاثیرگذار بر بازار مالی ایران و جهان در روزهای اخیر

به گزارش کاشی لند به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، در  این گزارش مهمترین رویداد های اقتصادی ایران و جهان که بر بازار مالی متاثر هستند را می خوانید. برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

آمادگی ایران برای مذاکره با عربستان

با گذشت چند روز از حمله به نفتکش ایران، حالا عربستان می گوید قصد داشته به این کشتی کمک کند اما GPS آن خاموش بوده است. ایران واکنش تندی نسبت به عربستان نشان نداده و هیچ مقامی به صورت رسمی، عربستان را مسئول ندانسته است. امروز مقامات عالی رتبه پاکستان به تهران می آیند تا در خصوص روابط عربستان و ایران گفتگو کنند.

وزارت خارجه ایران روز شنبه اعلام کرد که ایران در هر صورت، چه با میانجی و چه بدون میانجی  آماده است که با عربستان مذاکره کند.

پالرمو طبق نظر شورای نگهبان رد شده است

حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس می‌گوید با توجه به اتمام مهلت قانونی بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، این لایحه اکنون تبدیل به قانون شده است. این در حالی است که روز گذشته برخی مقامات گفتند با توجه به عدم اظهار نظر مجمع تشخیص مصلحت، پالرمو طبق نظر شورای نگهبان رد شده است که واکنش پمپئو را نیز در پی داشت.

حملات زمینی و هوایی ارتش ترکیه به مناطق کردنشین شمال شرقی سوریه ادامه دارد. رئیس مجلس ایران از سفر به ترکیه منصرف شد، اتحادیه عرب این اقدامات را محکوم کرد. اروپا هم ارسال سلاح را متوقف کرد.

مصوبات ۸ بندی هیات مدیره سازمان بورس

معاون بازارهای خارج از بورس فرابورس از مصوبات ۸ بندی هیات مدیره سازمان بورس در خصوص بازار پایه خبر داد و اعلام کرد: این مصوبات از ۲۲ مهر لازم الاجرا است.

سهام «دتوزیع» طی روز جاری در ۲۳۰۰۰ ریال عرضه می شود. هر کد ۱۵۰ سهم می تواند درخواست بدهد.

توافق اولیه چین و آمریکا

توافق اولیه بین چین و آمریکا حاصل شد. ترامپ می گوید ما به فاز ۱ توافقی اساسی دست یافته‌ایم. ویگفته کشاورزان به فکر خرید زمین باشند.

برخی منابع می گویند نرخ خوراک مصرفی پالایشگاه ها کاهش یافته است. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

حذف ارز دولتی تایر سازان از شایعه تا واقعیت

موارد قانونی تغییر نرخ اوره به تصویب هیات وزیران رسید. شرکت های بورسی می گویند آثار آنرا به سهامداران اعلام خواهند کرد. واکنش بازار، مثبت بوده است.

سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر با تکذیب حذف ارز دولتی تایرسازان گفت: هیچ جلسه‌ای یا گفتگویی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با انجمن صورت نگرفته است

تغییر قیمت نرخ سیمان

دبیر انجمن تولیدکنندگان سیمان گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها، کار آنالیز و کارشناسی قیمتی برای تغییر قیمت در نیمه دوم سال آغاز شده است.

بانک ها در گزارش ۶ ماهه منتهی به شهریور، تسعیر ارز را شناسایی نخواهند کرد. بر اساس اعلامیه بانک مرکزی، نرخ ارز مبنای محاسبه همان عدد پایان سال ۹۷ باقی می ماند.

رشد تولید مسِ کمپانی کودلکو

کمیسیون ملی مس شیلی؛ کوچیلیکو؛ اعلام کرد که تولید مسِ کمپانی کودلکو در ماه آگوست با رشد ۹،۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۵۴هزار و ۷۰۰تن رسیده است، اما تولید ۸ماه ابتدای سال ۲۰۱۹ با کاهش ۸،۴درصدی نسبت به ۲۰۱۸ به ۱،۰۶میلیون تن افت پیدا کرده است.

نرخ بازدهی اخزا به زیر ۲۰درصد سقوط کرد. این مساله اتفاقی مثبت برای بازار سهام است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند