حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
752 بازديد

مهمترین مشکل کارگران کارگاه‌های آجرپزی در ایلام بیمه است

مهمترین مشکل کارگران کارگاه‌های آجرپزی در ایلام بیمه است

 ارائه تسهیلات ویژه کم‌سود به واحدهای تولیدی آجر در شرایط فعلی اقتصادی کشور و همچنین در فضای رونق ساختمان‌سازی، امری ضروری است که با تحقق آن، بخش قابل توجهی از نارسایی‌های فعلی مرتبط با این عرصه مرتفع خواهد شد.

با وجود پیشرفت‌های قابل توجه تولید آجر در دنیا، 95 درصد تولیدکنندگان داخلی آجر هنوز که  هنوز است با استفاده از روش‌های سنتی به تولید آجر در کوره‌های آجرپزی در هلیلان مشغول هستند، اما باید دید آیا عدالت اجتماعی در حمایت از کارگران و شرکت‌های تولیدکننده آجر عملی شده است یا خیر.

در این میان دیده شده برخی از شهرستان‌ها در مناطق محروم با ایجاد و احداث دوباره کارخانه تولید آجرنما، سعی دارند به ایجاد اشتغال برای جوانان و نوجوانان جویای کار اقدام کنند. 

تولید روزانه  100 تن آجر در کارخانه آجر نما هلیلان 

عباس پیوندی مدیرعامل کارخانه آجر نمای هلیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران در ایلام گفت: این کارخانه در روز تقریبا بیش از 100 تن آجر تولید می‌کند و هدف آن این است که به‌عنوان یک تولیدی، فرهنگ مصرف آجر را در کشور نهادینه کند.

وی با اشاره به موضوع اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: هر مقدار تولید به سمت ماشینی شدن پیش برود و کار دستی کم شود، از میزان نیروی کار کاسته می‌شود، خوشبختانه حدود 30 نفر در کارخانه آجرپزی هلیلان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل کارخانه آجر نما هلیلان تصریح کرد: بیشتر بازار فروش تولیدات و بازار فروش ما در استان و خارج آن به نقاط مختلف کشور است.

یکی از کارگران آجر پزی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما به‌ عنوان کارگر یکی از بزرگترین کوره‌های آجرپزی ایلام نیازمند حمایت دولت در خصوص بحث بیمه هستیم.

وی افزود: متاسفانه با درآمد کم حاصله از آجرپزی و نبود بیمه گذران زندگی سخت شده و عملا بدون حمایت مسوولین این کار به صرفه نیست.

حسینی‌راد تصریح کرد: به‌عنوان کارگر انتظار داریم دولت و مسئولین به قشر محروم و ضعیف کارگران منطقه محروم هلیلان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند