حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
746 بازديد

موزائیک دیواری هوشمند

موزائیک دیواری هوشمند
در عصر جدید پیشرفت تکنولوژی منجر به ظهور دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی فراوانی در زندگی انسان شده است.

در جدیدترین اختراعات حوزه صنعت ساختمان به خصوص در امر پوشش دهنده‌های ساختمانی ظهور موزاییک دیواری هوشمند تحولی عظیمی محسوب می‌شود. تحولی که نوید دهنده تغییرات و تحولات گسترده ای در آینده ای نه چندان دور خواهد بود. 

موزاییک هوشمند
تصور کنید دیواری در اتاق کار، اتاق خواب، پذیرایی یا نشیمن خانه شما وجود دارد که می‌توانید طرح روی آن را با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل تغییر دهید؟ ایده جذابی است اینطور نیست؟

کاشی و سرامیک هوشمند
این اتفاق در صنعت پوشش دهنده‌های ساختمانی افتاده است و امروزه موزاییک‌هایی تولید و به بازار عرضه شده است که می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن در موبایل رنگ و طرح آن را مطابق با سلیقه خود و حس و حالتان عوض کنید.
اختراع موزاییک‌های دیواری قابل کنترل با گوشی می‌تواند زمینه ایجاد یک تحول بزرگ در صنعت ساختمان و ساخت و ساز باشد. 

کاشی هوشمند

شرکت لامتریک

شرکت لامتریک یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید انواع ساعت هوشمند می‌باشد که قبلا رایانه ای تولید کرده بود که در قالب ساعت زنگ دار نیز قابل استفاده بود، این شرکت این بار اقدام به ساخت موزائیک‌های تعاملی قابل نصب بر روی دیوار نموده است که با استفاده از یک برنامه کاربردی بر روی گوشی‌های هوشمند قابل مدیریت طرح و رنگ می‌باشد.

سرامیک هوشمند

موزاییک‌های لامتریک اسکای (Lametric Sky)

موزاییک‌های لامتریک اسکای مجموعه ای از چراغ‌های ال ای دی هستند که برای نصب بر روی دیوار طراحی شده اند. این موزاییک‌ها پس از نصب قابلیت کنترل و مدیریت توسط نرم افزار اختصاصی لامتریک را دارند  که با استفاده از آن نوع نور و نوع چینش بلوک‌های کوچک موزاییک تعیین می‌شود. 

ساخت کاشی هوشمند
نکته جالب موزاییک‌های لامتریک اسکای سازگاری آنها با دستیارهای هوشمند جهانی مانند الکسای آمازون، گوگل اسیستنت گوگل، سیری اپل و ... می‌باشد. این موزاییک‌ها گزینه مناسبی برای نمایش اطلاعات بر روی دیوارها می‌باشند و رنگ‌های متنوعی را به نمایش می‌گذارند. در حال حاضر تعداد این موزاییک‌ها در حدود 32 تایل مثلثی شکل است که به صورت شیشه ای طراحی شده اند، اما در آینده ای نه چندان دور احتمالا گستره این موزاییک‌ها بسیار بیشتر خواهد گردید. این محصول هنوز به بازار عرضه نشده است و احتمالا در نیمه دوم سال جدید میلادی یعنی 2019 به بازار عرضه گردد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند