حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
444 بازديد

نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری در تهران

نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری در تهران
نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری با محوریت باز آفرینی شهری، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده از ۲۷ تا ۲۹ آبان در تهران برگزارخواهد شد.

نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری،بزرگترین رویداد تجاری در حوزه فناوری‌ها، تولیدات و خدمات حوزه مسکن و شهرسازی کشور است که در آن نوین‌ترین دستاوردها و توانمندی‌های نهادها، سازمان‌ها و بخش خصوصی در زمینه انبوه سازان، پیمانکاران و مهندسین مشاور، شهرداری‌ها، پروژه‌های باز آفرینی شهری، خدمات شهری، حمل و نقل شهری، سرمایه‌گذاری و تجهیزات و ماشین‌آلات ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

غلامرضا رضائیان مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری اعلام کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار شاهد حضور استارت آپ‌های حوزه شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود که دستاوردهای علمی خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی به برنامه ملی باز آفرینی شهری (امید) دولت و تاکید ریاست جمهوری برای نوسازی بافت فرسوده، بهسازی سکونت‌های غیر رسمی و احیاء بافت‌های تاریخی اشاره کرد و گفت: بی شک یکی از راه‌های تحقق این برنامه ملی، حضور و مشارکت نهادهای تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده، شهرداری‌ها، پیمانکاران عمرانی و سرمایه‌گذاران حوزه شهری در این نمایشگاه است.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری افزود: این نمایشگاه نقطه آغازی است از همکاری‌های دولت، شهرداری‌ها و بخش خصوصی که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به حوزه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، انبوه‌سازان، مهندسین مشاور و سرمایه‌گذاران، اقتصاد مسکن، کار آفرینی و انتقال دانش و فناوری‌های جدید ایفا می‌کنند.

رضائیان اضافه کرد: یکی از اهداف کلی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری هم‌افزایی بیشتر بین شهرداری‌های سراسر کشور و تبادل تجربیات شهرداری‌های موفق است. علاوه بر آن فرصتی است جهت ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای پروژه های شهری که مدیران شهری می‌توانند از پروژه‌های موفق که در سایر شهرها اجرا شده الگو برداری کرده و در مناطق خود استفاده کنند.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه و با حضور استادان دانشگاه‌ها و متخصصان چندین سمینار و کارگاه علمی و آموزشی برگزار خواهد شد،گفت: از همه پیمانکاران عمرانی، سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه حضور یابند و ضمن ارائه توانمندی خود با پیشرفت نوین این حوزه نیز آشنا شوند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند