حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
531 بازديد

نشست بررسی مشکلات چند واحد تولیدی و صنعتی در اردکان

نشست بررسی مشکلات چند واحد تولیدی و صنعتی در اردکان
مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اردکان بررسی و برای رفع آن ها تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار وب سایت کاشی و سرامیک و به نقل از  خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد فرماندار اردکان در این نشست گفت : سیاست دائمی دولت تدبیر و امید حمایت از کارآفرینان و اشتغال‌زایی است بر لزوم توجه به مؤلفه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی تأکید کرد.
 هادی مقیمی  افزود : عدم راه‌اندازی سیستم دفع و تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی اردکان یکی از مسائلی است که برخی واحدهای تولید 'محصولات کنجدی' را با مشکل مواجه ساخته است. 

وی اشاره کرد : آلودگی صوتی و هوا'ی ناشی از فعالیت چند واحد تولید کاشی و لعاب در شهرک صنعتی اشاره کرد و این مسئله مردم روستای 'ترک‌آباد' را با مشکل مواجه کرده است. 

فرماندار اردکان گفت :  برخی واحدهای تولید محصولات کنجدی برای کاهش تبعات آلایندگی به داخل شهرک صنعتی منتقل شده‌اند؛ اما متأسفانه به دلیل 'ضعف قانون' هم‌اکنون با مشکلاتی نظیر 'مالیات بر ارزش افزوده' مواجه‌اند که باید با استفاده از ظرفیت نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طرحی برای رفع مشکل یادشده از تصویب مجلس بگذرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند