حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
716 بازديد

نصب و راه اندازی از راه دور خط تولید کاشی و سرامیک در چین

نصب و راه اندازی از راه دور خط تولید کاشی و سرامیک در چین
مهندسان سیستم سرامیکز (System Ceramics) در ایتالیا و در شعبه System China، پرس Superfast 19000 را در کارخانه تولیدکننده پیشرو سرامیک چین از راه دور نصب و راه‌اندازی کرده‌اند که هم اکنون قصد دارد یک Superfast 25000 جدید سفارش دهد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ از کار هوشمند تا IIoT، بازگشت به کسب و کار پس از تعطیلی، فرصتی برای System Ceramics بود تا مشتریان خود را با راه حل‌های نوآورانه اینترنت صنعتی که سال‌هاست از طریق فعالیت‌های گسترده تحقیق و توسعه در زمینه مهندسی IT و طراحی دیجیتال صنعتی (Digital Industrial Design) در حال توسعه بوده‌اند، پشتیبانی کند. این شركت مستقر در فیورانو مودِنِز حتی پیش از شیوع کرونا با نگاهی بر اجرای روش‌های پیشرفته ساخت، با چالش دیجیتالی شدن و ابزارهای واقعیت افزوده روبرو بوده است.

System Ceramics علی‌رغم تأثیر همه‌گیری بیماری Covid-19 بر بازار بین‌المللی، سفارش‌های عمده را در ماه‌های اخیر به اتمام رسانده است و نشان دهنده آن است که به لطف شبکه‌ای از شعبه‌های خارجی و وفور دانش ارائه شده به مشتریان، فناوری مهندسی کارخانه این شرکت قادر است حتی به دورترین مناطق جغرافیایی از دفاتر مرکزی ایتالیا برسد.

برای مثال، علی‌رغم محدودیت‌های مسافرتی شدید که به‌جا بودند، این شرکت اخیراً سامانه Superfast جدیدی را در کارخانه یکی از تولیدکنندگان برتر کاشی سرامیکی در چین نصب و راه‌اندازی کرده است. این عملیات به لطف همکاری بین دفتر مرکزی ایتالیای این گروه و شرکت تابعه System China با رضایت کامل مشتری انجام شد.

مخصوصاً که این تولیدکننده سرامیک چینی برای خط تولید جدید خود یک پرس بدون قالب Superfast 19000 با یک سطح پرس‌کاری mm 2700×1200 را انتخاب کرد که قادر به برآورده ساختنِ معیارهای انعطاف‌پذیری و پایداری مورد نیاز برای تولید سایزهای متداول با ضخامت‌های متغیر و ضایعات صفر است.

به لطف فناوری توسعه یافته توسط System Ceramics، نصب و راه‌اندازی Superfast طبق برنامه و با امنیت کامل امکان‌پذیر شد. این عملیات با نصب دوربین‌هایی در کارخانه مشتری انجام شدند و پس از آن System China کمک در محل را فراهم کرد و در همکاری نزدیک با دفتر مرکزی ایتالیا، پروژه را از راه دور مدیریت کرد. این تکنسین‌ها از تازه‌ترین نسل فناوری‌ها مانند دستگاه‌های نوری واقعیت افزوده برای برنامه‌های کاربردی AR Smart Assistance استفاده کردند که به لطف قابلیت اطمینان آن‌ها از لحاظ دوام و ایمنی، مخصوصاً برای محیط‌های صنعتی مناسب هستند.

مدتی است که System Ceramics برای نصب و تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود در سراسر جهان، در حال اجرای راه حل‌های دسترسی از راه دور و کمک هوشمند بوده است.

به ویژه این فناوری قادر است تا از طریق زیرساخت پیشرفته‌ای از اینترنت صنعتی اشیاء (Industrial Internet of Things, IIoT)، اپراتورها را با دستگاه و داده‌های سیستمی به هم متصل کند و همه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مربوط را یکپارچه سازد. System Ceramics IIoT دید بهتری از فرآیندها را تضمین می‌کند و منجر به بهینه‌سازی و تجزیه و تحلیل مداوم کل کارخانه می‌شود. این محیط دیجیتالی شده، تعمیر و نگهداری پیشگویانه دستگاه را بر اساس راه حل‌های پایش وضعیت تسهیل می‌کند.

در مورد ویژه خط جدید Superfast که در چین راه‌اندازی شد، مشتری قادر بود تا راه حل‌های فناورانه‌ای و دیجیتالی با کارآیی بالا را انتخاب نماید که امکان راه‌اندازی، مدیریت و آزمایش کردن دستگاه از راه دور را فراهم می‌آورد. این یک عامل بسیار مهم در سناریوی فعلی است که اتصال در آن نقشی اساسی ایفا می‌کند. با توجه به این موفقیت، همان مشتری تصمیم گرفته است تا در آینده‌ای نزدیک و دوباره از راه دور، یک پرس Superfast دیگر (در این مورد یک Superfast 25000 با سطح پرس‌کاری mm 3600×1200) را نصب کند.

سامانه Industry 4.0 پیشنهاد شده توسط System Ceramics، راه حل‌های دیجیتالی‌سازیِ ساخت را ارائه می‌دهد که به ویژه برای فعالیت‌های از راه دور مناسب هستند و این امکان را برای مشتریان و شرکای شرکت فراهم می‌کند تا از راه دور وضعیت کارخانه و ماشین‌آلات نصب شده در کارخانه‌هایشان را پایش کنند و پارامترهای عملیاتی را بازبینی نمایند.

به عنوان یک شریک صنعتی، System Ceramics متعهد است تا به لطف راهکارهای کار و کمک هوشمند از راه دور به شرکت‌ها کمک کند تا خطوط خودکار خودشان را با سهولت و به طور مستمر مدیریت کنند و آن‌ها را قادر سازد تا عملیات خود را از سر بگیرند و با قدرت و انعطاف بیشتر از همیشه چالش بازار جهانی را اداره کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند