حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
2107 بازديد

نقاشی روی کاشی و سرامیک یک ایده جذاب تابستانه

نقاشی روی کاشی و سرامیک یک ایده جذاب تابستانه
امروزه رنگ آمیزی کاشی و سرامیک یکی از سریع ترین روش های ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون خانه است.

کاشی و سرامیک یکی از مهمترین ابزاری است که می تواند جلوه ای نو به دیوار خانه شما ببخشد حتی اگر توانایی و امکان خرید و نصب کاشی جدید را ندارید می توانید به راحتی تنها با کمی رنگ و چند قلمو یک شاهکار در دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید. فقط کافی است طرح و رنگی جذاب داشته باشید تا بتوانید از آن به عنوان یک تابلوی نقاشی استفاده نمایید.

اگر از طرح کاشی و سرامیک خانه خود دلزده شده اید و به دنبال ایجاد تغییر مطابق با خواسته خود هستید یا به دنبال ایجاد یک سرگرمی که حتی ممکن است بتواند به درآمدزایی برای شما در منزل بینجامد ما را در این مقاله همراهی نمایید.

فصل گرم تابستان از راه رسیده است و بسیاری از خانواده ها علاوه بر مشکل گرما به دلیل بیماری همه گیر کرونا ترجیح می دهند  برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان خطر را به جان نخرند و در خانه بمانند. لازمه لذت بردن از خانه نشینی داشتن سرگرمی های جذاب است. می خواهیم در این مقاله شما را با یک سرگرمی که امروزه علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده و بسیاری از آن به عنوان یه منبع درآمد نیز استفاده می کنند آشنا نماییم.

نقاشی روی کاشی

کاشی و سرامیک یک فضای مهم برای ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی و نما هستند، امروزه کاشی های طرحدار بسیار محبوب هستند اما این نوع کاشی به نسبت طرح و کیفیت از قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی برخوردار است. در نتیجه ممکن است خرید و نصب آن برای بسیاری مقرون به صرفه نباشد. اما ایجاد تغییر و تحول نیاز دکوراسیون خانه شماست پیشنهاد ما به شما در چنین مواقعی این است که خودتان دست به کار شوید و با خرید رنگ مناسب و قلم مو اقدام به رنگ آمیزی کاشی های قدیمی نمایید.
کاشی نقاشی شده می تواند به فضای شما طراوت و تازگی ببخشد. استفاده از رنگ مناسب به شما حتی اجازه می دهد کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی را هم به بهترین شکل دچار تحول کنید. امروزه با یک سرچ ساده می توانید شاهد سرویس بهداشتی رنگ آمیزی شده، کاشی بین کابینتی رنگ آمیزی شده،  شومینه رنگ آمیزی شده و ... باشید. شما با استفاده از طرح های دلخواهتان می توانید یک طرح کاملا شخصی و اختصاصی را پیاده کنید که نظیر آن در هیچ دکوراسیونی وجود ندارد.
توجه به این نکته که شما می توانید به جای  از بین بردن رنگ آمیزی کاشی ها ، سعی کنید آنها را رنگ آمیزی کنید و جلوه تازه ای به آنها دهید نکته حائز اهمیتی در صرفه جویی در هزنیه و وقت شما است. برای این کار لازم نیست شما یک نقاش حرفه ای باشید. اگر قریحه نقاشی ندارید می توانید به سادگی شایلون تهیه نمایید و یک طرح زیبا را در نقاط مختلف کاشی و سرامیک های منزلتان پیاده نمایید.

نکات مهم در نقاشی روی کاشی

برای داشتن یک نتیجه جذاب  نکات زیر را دنبال کنید تا بتوانید طرح و رنگ دکوراسیون خانه خود را بهبود ببخشید یا به سادگی یک اثر هنری خلق کنید. 
سعی کنید کاشی های سرامیکی ساده و بدون بافت را انتخاب کنید.
 اگر می خواهید کاشی را به عنوان یک هنر مستقل رنگ آمیزی کنید، یک طرح ساده و یک رنگ را انتخاب کنید. 
استفاده از طرح های ساده یا شابلون های طرح دار می تواند یک طرح منظم و جذاب را ارائه کند.
در خرید رنگ حتما از رنگ روغن استفاده نمایید تا طرح و نقش شما ماندگار شود.
اگر طرح شما دارای جزییات زیادی است بهتر است از قلم موهای مختلفی مطابق با ضخامت طرح استفاده کنید.
برای جلوگیری از لکه دار شدن سایر سطوح سعی کنید از روزنامه یا کاغذ باطله استفاده نمایید.
رنگ ها را در تناژ روشن استفاده نمایید زیرا رنگ های تیره هم تمیز کردن خطاهای آن سخت تر است و هم فضا را تیره می کند.
آب و اسفنج و تینر برای پاک کردن خطاهای طراحی در اطرافتان داشته باشید.
نکته مهم این که قبل از طراحی و رنگ آمیزی سطح کاشی را حتما با استفاده از پراکسید هیدروژن تمیز کنید تا سطح یکدستی به وجود آید.
امروزه بسیاری از افراد با تهیه کاشی بدون لعاب اقدام به طراحی و رنگ آمیزی آن می کنند و در انتها با لعابدهی آن را به عنوان یک اثر هنری به فروش می رسانند.

توجه داشته باشید که شما می توانید یک رنگ آمیزی فصلی را ایجاد نمایید یعنی با استفاده از رنگ های ناپایدار و قابل شستشو در هر فصل رنگ و طرحی متناسب را روی کاشی و سرامیک پیاده نمایید. همچنین برخی از خانواده ها از این بستر به عنوان یک بوم برای کودکان خود استفاده می کنند تا دیگر نگران رنگ کردن دیوارها در شیطنت کودکانشنان نباشند.

نمونه طرح و نقش مناسب نقاشی روی کاشی

در اینجا شما را با چند طرح ساده در نقاشی روی کاشی آسنا می نماییم.

رنگ آمیزی کاشی های کوچک به عنوان زیر لیوانینقاشی روی کاشی

اجرای یک طرح زیبای کلاسیک برای هارمونی بخشیدن به فضا

نقاشی روی کاشی

اجرای طرح های شابلونی در کاشی های بین کابینتی

نقاشی روی کاشی

ایجاد یک طرح هارمونیک زیبا در دیوارها و کف برای جلوه گری بیشتر 

نقاشی روی کاشی

استفاده از طرح های مختلف در کنار هم

نقاشی روی سرامیک

ایجاد یک طرح ساده گل و بوته بر روی فضای بین کابینتی

نقاشی روی دیوار

اجرای طرح های چیدمانی با کنار هم قرار دادن چند کاشی

طراحی روی کاشی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند