حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1728 بازديد

نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی برای گردهمایی صنعتگران کاشی و سرامیک ایران و جهان

نمایشگاه بین المللی تهران فرصتی برای گردهمایی صنعتگران کاشی و سرامیک ایران و جهان

صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت کاشی، سرامیک کشور از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر مناطق جهان از نهم تا دوازدهم تیر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران (CERAFAIR-2019) گردهم می‌آیند تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه و عرضه نوین‌ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های این حوزه نیز قرار بگیرند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران، بهنام عزیززاده رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران شاهد حضور و مشارکت شرکت‌ها و واحدهای مختلف تولیدی از مناطق مختلف کشور و همچنین حضور شرکت‌های خارجی از چند کشور هستیم.

عزیززاده افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت تقریبی 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس‌های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 11 سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه‌سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح‌های جدید آشنا شوند.

وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت: هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشور طی سال‌های اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شده است، اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت­های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت­های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران به پایگاه اینترنتی www.ircps.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 88214264-5 ستاد برگزار نمایشگاه تماس بگیرند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند