حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
563 بازديد

نمایشگاه حمام و آشپزخانه KBIS آمریکا

نمایشگاه حمام و آشپزخانه KBIS آمریکا
نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا (Kitchen And Bath Industry Show) یک نمایشگاه ویژه جهت ارائه ایده های نو و خلاقانه در زمینه طراحی حمام و آشپزخانه می باشد. نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا از تاریخ 19 الی 21 دی ماه 96 در آمریکا برگزار می گردد. با لست ایونت در معرفی نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا KBIS همراه باشید.

برگزاری نمایشگاه حمام و آشپزخانه در آمریکا

نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS) یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری بین المللی در صنعت آشپزخانه و حمام در جهان می باشد. از شاخصه های اصلی این نمایشگاه اینستکه هم متخصصین و سازندگان می توانند از آن بازدید کنند و هم افراد عادی که مصرف کمتری از این نوع محصولات دارند؛ در واقع مصرف کنندگان نهایی محصولات این نمایشگاه به دو دسته ی افراد عام و متخصصین و فعالان در حوزه ساخت و ساز تقسیم می شوند. شرکت در این نمایشگاه به بازدید کنندگان فرصت ارتباط مستقیم با کارشناسان این صنعت را می دهد و می تواند بستر بسیار مناسبی برای فعالیت در بازارهای جهانی و حتی داخلی محسوب گردد.
 

اهداف برگزاری نمایشگاه

از اهداف اصلی نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا جذب حداکثری افراد فعال در این حوزه می باشد؛ از تصمیم گیرندگان و تاجران فعال در بازارهای ملی و بین المللی، سازندگان و انبوه سازان و طراحان و متخصصان گرفته تا توزیع کنندگان این محصولات و خرده فروشان.
 

چرا باید در نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا ٢٠١٨ شرکت کنید؟

 
نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا که یک نمایشگاه پر شور می باشد و با نمایشگاه بین المللی ساختمان سازی آمریکا (NAHB) ادغام شده است را از دست ندهید. نمایشگاه سالیانه "هفته ساختمان و طراحی"، یکی از بزرگترین گردهمایی های جهانی است، که بر ایده ها و خلاقیت های جدید، محصولات و تکنولوژی های طراحی شده، ساخت و ساز و نوسازی خانه تمرکز ویژه ای دارد.

با ادغام این نمایشگاه ها، شما می توانید به محصولات جدید بیشتر، برندهای پیشرو در صنعت بیشترو فرصت های بیشتر جهت ارتباط با هم رده های خود در این صنعت، دست یابید.
 

بازدید کنندگان نمایشگاه حمام و آشپزخانهKBIS آمریکا 2018

- معماران و طراحان
- انبوه سازان و سازندگان
- دفاتر و شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز
- فروشندگان محصولات حمام و آشپزخانه
- مشاوران
- توزیع کنندگان
- نصابان
- متخصصان لوله کشی
- دانشجویان رشته های عمران و معماری

تاریخ برگزاری نمایشگاه حمام و آشپزخانهKBIS آمریکا 2018

نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS) در تاریخ 9 الی 11 ژانویه 2018 (19 الی ۲۱ دی ماه 96) در شهر اورلاندو ایالات متحده آمریکا برگزار می گردد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند