حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
767 بازديد

نمایشگاه صنعت ساختمان جمهوری آذربایجان

نمایشگاه صنعت ساختمان جمهوری آذربایجان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان باکو با حضور بیش از 250 شرکت بین المللی تا 4 آبان برگزار میگردد.

این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از بیش 22 کشور در زمینه صنعت ساختمان ، طراحی و معماری و تولید مصالح ساختمانی برگزار میگردد.

انواع لوله و اتصالات فاضلاب و آبرسانی ، کاشی وسرامیک ، سنگ های تزئینی ، در و پنجره ، ابزار و مصالح ، دکوراسیون ، چوب ، انواع رنگ همراه فناوری های نوین در حوزه ساختمان به نمایش گذاشته شده است .

از جمهوری اسلامی ایران هم یک شرکت تولیدی ، محصولات خود را شامل لوله و اتصالات پی - وی- سی قابل استفاده در بخش فاضلاب ، آبرسانی و زهکشی همچنین کابل های برق را در معرض دید عموم قرار داده است.
«آیدا حسنی» مسوول غرفه ایرانی با اعلام اینکه تولیدات شرکت ما به بیشتر کشورهای آسیای میانه صادر می شود ، افزود: ما با جمهوری آذربایجان روابط کمی داریم که با این نمایشگاه مشتریان خود را افزایش داده و به دنبال تکمیل همکاری های خود با مشتریان این کشور هستیم .
تولیدات تنها شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان قرار گرفته است.
«ناظم محمد اف» مدیر یک کارخانه تولید لوله و اتصالات جمهوری آذربایجان در بازدید از این نمایشگاه گفت: برای وارد کردن برخی تولیدات که در کارخانه ما تولید نمی شود با این شرکت ایرانی مذاکره کردیم و تصمیم داریم تولیدات آنها را وارد جمهوری آذربایجان کرده و به کشورهای قزاقستان ، گرجستان و ازبکستان صادر کنیم و همکاری های خود را با این شرکت ایرانی افزایش دهیم.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند