حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.5
313 بازديد

نمایندگان فروش سفیران قابل اعتماد در بازار کاشی و سرامیک

نمایندگان فروش سفیران قابل اعتماد در بازار کاشی و سرامیک
در دفتر بازرگانی شرکت سعدی جلسه ای با حضور مصطفی گودرزی رئیس اتحادیه کاشی و سرامیک تهران و هیات همراه در تاریخ ۱۰ تیر ماه برگزار گردید.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی شرکت کاشی و سرامیک سعدی؛ در جلسه ای که با حضور مصطفی گودرزی رئیس اتحادیه کاشی و سرامیک تهران و هیات همراه در محل دفتر بازرگانی شرکت سعدی در تاریخ ۱۰ تیر ماه برگزار گردید، دکتر مالکی مدیر عامل شرکت کارخانجات کاشی سعدی بعد از تبیین سیاست های جدید برای مدیریت بازار و گسترس تعامل حرفه ای با نمایندگان فروش در شناسایی نیاز و خواسته مشتریان به نقش نمایندگان در تحقق اهداف شرکت و اعتماد آفرینی در بازار اشاره نمودند.

در ادامه رئیس اتحادیه کاشی و سرامیک تهران با تشریح پتانسیل شهر تهران در فروش محصولات کاشی سعدی به ۶۰۰ نماینده رسمی این شهر که مجوز فعالیت خود را از اتحادیه اخذ نموده اند اشاره داشت و خاطرنشان کرد؛ کاشی سعدی می تواند با توجه به نزدیک بودن به شهر تهران و هزینه بالای حمل کاشی از شهرهای دیگر از این نزدیکی استفاده نموده و با برقراری ارتباط با نمایندگان تهران بستر لازم برای فروش محصولات به مصرف کنندگان شهر تهران را به خوبی فراهم آورد.

در ادامه بعد از بحث و تبادل نظر مقرر گردید همکاری های کاشی سعدی با اتحادیه و نمایندگان شهر تهران توسعه یابد. گفتنی است در سال جدید کاشی سعدی تلاش نموده است تا با افزایش ظرفیت تولید، ارتقا کیفی محصولات، ثبت برندهای جدید و بسته بندی مناسب زمینه حضور پر قدرت در بازار کاشی و سرامیک را با استفاده از ظرفیت نمایندگان فراهم آورد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند