حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
1037 بازديد

نگاهی آماری به صنعت کاشی و سرامیک اسپانیا در سال 2017

نگاهی آماری به صنعت کاشی و سرامیک اسپانیا در سال 2017
ASCER، انجمن تولید کنندگان کاشی دیوار و کفپوش اسپانیا، یک کنفرانس مطبوعاتی بین المللی در CEVISAMA برگزار کرد، که توسط رئیس جدید انجمن تجارت، ویسنتن نومددو برگزار شد. رییس ASCER  با ارائه آماری که همگی  نشان دهنده قدرت بخش صنعت اسپانیا در این زمینه میباشد سخنان خود را آغاز کرد.

تولید کاشی اسپانیا با 8% افزایش به رقمی در حدود 530 میلیون متر مربع  رسیده است. در صورتی که ارزش مالی این رشد با افزایش 7% به رقم 3520 میلیون یورو رسیده است. 75% این مبلغ از فروش محصولات کاشی و سرامیک به بیش از 187 کشور جهان اختصاص دارد. اما بازار داخلی اسپانیا با رقمی در حدود 820 میلیون یور رشد 9 الی 10% را تجربه کرده است.

بازار اروپا با رقمی در حدود 7/47% بیشترین میزان صادرات از اسپانیا را به خود اختصاص داده است. هم چنین بازار ایالات متحده آمریکا با افزایش چشمگیر 5/25% بیشترین رشد را از نظر میزان صادرات برای اسپانیا داشته است، که با این رشد این بازار در مکان دومین قطب صادراتی محصولات اسپانیا در نظر گرفته می شود. هم چنین صادرات به روسیه  به عنوان بزرگترین بازار اروپای شرقی با افزایش 2/9% باعث جبران افت صادرات محصولات اسپانیایی در سالهای اخیر شد.

بیشترین میزان کاهش صادرات مربوط به حوزه آفریقای شمالی و خاورمیانه می باشد. کشور الجزایر و عربستان با وضع قوانین جدید در زمینه واردات زمینه ساز این کاهش نرخ بوده است.

پیش بینی های سال 2018 نشان می دهد که روند صعودی بازار داخلی همچنان ادامه خواهد داشت، هرچند احتمالا با سرعت کمتر از 3 سال گذشته با رشد سالیانه 6 تا 9 درصد افزایش خواهد یافت. در مورد صادرات و با وجود عدم اطمینان کامل به علت مسائلی مانند مذاکرات Brexit و یا تاثیر وضعیت در الجزایر، نشان می دهد که آنها نرخ رشد کلی 7-9 درصد را تجربه خواهند کرد.

این رشد اقتصادی باعث کارآفرینی 5% و اشتغال بیش از 15 هزار نفر به طور مستقیم و بیش از 26 هزارنفر به طور غیر مستقیم در این زمینه شده است.

هم چنین قانون منع واردات کاشی و سرامیک از مبدا چین به مدت 5 سال دیگر در اتحادیه اروپا تصویب شده که می تواند حاشیه امن برای محصولات اروپایی ایجاد نماید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند