حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
602 بازديد

نگاه شرکت الجزایری LUXE Tile به اسلب‌های بزرگ با فناوری Sacmi

نگاه شرکت الجزایری LUXE Tile به اسلب‌های بزرگ با فناوری Sacmi
کارخانه جدید با یک طرح کامل جدید تدارک دیده شد. تجهیزات آن شامل آخرین نسل از پرس‌های XXL و یک سامانه ذخیره‌سازی خودکار هستند.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ در حال باز کردن پای الجزایر به اسلب‌ها و کاشی‌های سایز بزرگ است. مدرک؟ افتتاح اخیر کارخانه LUXE Tile با فناوری Sacmi برای ساخت کاشی‌های mm 900×900 – 600×600 و قالب‌های نواری شکل با ابعاد 1200×600 و mm900×200 در هر دو بدنه قرمز و بدنه سفید لعاب‌دار.

LUXE-Tile که برند Technoceram (یک بازیگر پیشرو در صنعت سرامیک الجزایر) به آن تعلق دارد، متعلق به Khaled Delenda است (تصویر) و در منطقه Batna واقع شده است؛ یک قطب سرامیکی نوظهور که در حال حاضر محل کار یک دوجین کارخانه جدید است.

از تهیه بدنه تا پخت، Sacmi در حال تأمین تمام دستگاه‌های اصلی برای دو خط تولید است: این‌ها شامل آخرین نسل از یک آسیاب پیمانه‌ای (مدولار) مداوم MMC 092 است که در کنار آن یک اسپری‌درایر [با ظرفیت] 18،000 لیتر در ساعت قرار دارد.

همچنین Sacmi در حال فراهم کردنِ دو پرس PH5000 XXL می‌باشد که برای اندازه‌های متوسط تا بزرگ ایده‌آل هستند؛ این‌ها همراه با دو خشک‌کن افقی 5 ردیفه کار می‌کنند. تکمیل کننده این سفارش دو خط لعاب‌زنی، دو کوره پیشرفته و یک سامانه ذخیره‌سازی کامل Sacmi-Nuova Sima با LGV (وسایل نقلیه هدایت شونده با لیزر) هستند.

LUXE Tile در حال فراهم آوردنِ سامانه‌های پیشگامانه Sacmi است که زیان‌های زیست محیطی را محدود می‌کنند، مانند سامانه فیلتر کردن کامل که Sacmi-Eurofilter تدارک دیده است. افزون بر این‌ها، این خطوط به سامانه سایش خشک BMR مجهز شده‌اند.

Sacmi در گذشته با LUXE-Tile همکاری نزدیک داشته است و دو خط را برای کارخانه‌های Technoceram آن‌ها تدارک دیده است. با این تغییر روند جدید به سمت سطوح با سایز بزرگ، این گروه ایتالیایی توجه خود را به بازار الجزایر تأیید می‌کند؛ بازاری که دوباره در حال به دست آوردن جایگاه خود در میان تولید کنندگان بزرگ بین‌المللی در صنعت کاشی و سرامیک است.

فناوری ساکمی در ساخت اسلب

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند