حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
637 بازديد

هدپرینت جدید Xaar در صنعت کاشی و سرامیک روانه بازار می شود

هدپرینت جدید Xaar در صنعت کاشی و سرامیک روانه بازار می شود
شرکت Xaar هدپرینت جدید خود را در حوزه پاشش و جوهر افشانی در صنعت کاشی و سرامیک روانۀ بازار خواهد نمود.

هد پرینتر کاشی و سرامیک جدید شرکت Xaar با پشتیبانی از پلتفرم Xaar’slmagineX دارای قابلیت های بسیاری از جمله پلاگین و چاپ است و نسبت به انواع قدیمی ترعملکرد مناسب، سریع و یکنواختی دارد.

شرکت xaar که در گروه فناوری چاپ روی کاشی و سرامیک پیشرو است، جدیدترین هد پرینت خود با نام  Xaar Nitrox را روانۀ بازار کرد. این هد چاپ جدید با ارائۀ چاپی سریع­‌‎تر و یکنواخت­‌تر،عملکرد بی­‌نظیر و گسترده­‌ای از برنامه ­های چاپی قدیمی تر را در اختیار کاربران قرار می­‌دهد.

هدچاپ Xaar Nitrox بعد از ImagineX ارائه شده و نمونه توسعه یافته و پیشرفته جوهرافشان ­های سری Xaar را نشان می‌­دهد.

سرعت چاپ بالای Xaar Nitrox با فرکانس پاشش تا 48kHz امکان چاپ با سرعت 100 متر در دقیقه را فراهم می‌­کند. زمان مورد نیاز برای تنظیم و نصب این هد چاپ بسیار کم است و پایین آمدن جهت سرچاپ  Xaar’s AcuChp Technology و تکنولوژی جدید ارائه ­شده در آن باعث ایجاد یک فرآیند خودکار که باعث انجام سریع تر ساده ­تر و قابل اطمینان ­تر می‌­شود.

قابلیت استفادۀ بلافاصله  ‘plug and print’ از این هد پرینت باعث به حداکثر رسیدن زمان استفاده از چاپگر و یکنواختی بالای چاپ نهایی می‌­شود. تغییرات دما در هد با استفاده از تکنولوژی گردش مجدد TF به حداقل مقدار ممکن رسیده و کنترل ویسکوزیته و ازبین بردن تعییرات چگالی ناشی از این تکنولوژی امکان ایجاد یک چاپ ثابت درسراسر کار را فراهم می­‌آورد.

حفظ جریان ثابتی از مایعات مستقیما در پشت نازل­ های هدچاپ به Xaar Nitrox امکان آماده ­سازی سریع داده و نیاز به PURGING پیش از چاپ را که پرهزینه و وقت‌گیر بود را از بین می‌­برد. به‌­علاوه این جریان سریع باعث جلوگیری از رسوب و انسداد نازل خصوصا در جوهرهایی با رنگدانه‌­های زیاد شده و کیفیت چاپ در سخت‌­ترین شرایط را نیز به حداکثر می‌­رساند.

این هد کاربردهای زیادی داشته و قابلیت کار با مایعات مختلفی را دارد. ساختار باز هدچاپ و تکنولوژی TF  باعث تسهیل چاپ درجهات مختلف می‌­شود. درنتیجه کیفیت چاپ این هدپرینت چه درحالت افقی، چه عمودی و چه درحالتی که به یک بازوی رباتیک متصل و با سرعت­‌های مختلفی درحال چاپ است، بسیار بالا است.

وجود فناوری High Laydown (بارگذاری بالا)، باعث عبور مقدار زیادی جوهر در  یک پاس می‌­شود. این قابلیت همراه با تکنولوژیTF  امکان استفاده از مایعاتی با ذرات درشت­‌تر و چگالی بیشتر تا حداکثر 100 سنتی­پویز را ایجاد می‌­کند. درنتیجه می­توان از  Xaar Nitrox برای چاپ با طیف وسیع­‌تری از رنگ‌­ها و جلوه­­‌های ویژه در حوزه­‌های سرامیک، شیشه و بسته‌­بندی استفاده کرد. همچنین با داشتن امکان جت کردن موادی با وزن مولکولی بالاتر ، Xaar Nitrox قابلیت کاربرد در روش­های ساخت پیشرفته و چاپ سه بعدی را دارد.

این هد های جدید با مدل های قدیمی تر مانند Core، Pro و Elite با Xaar 1003 سازگار هستند و مشتری انعطاف­‌پذیری زیادی در انتخاب نوع چاپ مورد نیاز خواهد داشت.

Nitrox Core برای کاربردهایی که از جوهرهای بر پایه روغن استفاده می­‌کنند مانند چاپ دیجیتال کاشی و سرامیک طراحی شده حال آنکه Nitrox Pro قابلیت کار با موادی با حجم بالای چاپ مانند محلول‌­های نمکی و خمیری فریت ها مورد نیاز در صنعت شیشه را دارد. قابلیت جاگیری دقیق قطرات و دقت استثنایی Nitrox Elite باعث می­شود که در کنار استفاده برای چاپ محصولات گرافیکی معمول و چاپ های برچسبی، امکان استفاده از مایعات کاربردی و کاربردهای چاپ سه بعدی را نیز داشته باشد.

هد پرینت جدید Xaar  برای لعاب کاشی و سرامیک

هد پرینت  Xaar  برای لعاب کاشی و سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند