حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
379 بازديد

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی مهریز

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی مهریز
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون و با توجه به شعار جهش تولید ۵۰۰ میلیارد تومان صرف راه‌اندازی ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی جدید در این شهرستان شده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ امیرعباس دهقانی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این واحدها در عرصه تولید کاشی و سرامیک با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در شهرک سنگ و برخی مناطق شهرستان بر اساس مقررات زیست محیطی فعالیت دارد.

وی بدون اشاره به ظرفیت این  واحدها ادامه داد: موقعیت خاص مهریز به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال - جنوب کشور در استان یزد و داشتن زیرساخت‌های لازم موجب استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است .

هم اکنون یک‌هزار و ۱۶۲ کارگاه کوچک و بزرگ با حضور ۹ هزار و ۷۴۶ نفر در این شهرستان فعال است  و در شهرک‌های صنعتی شهید چمران ، ۱۹۶ هکتاری ، هرفته ، ناحیه صنعتی بهادران و شهرک سنگ و یزد مهر افزون بر چهار هزار نفر اشتغال دارند.

با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی سهم ۲۵ درصد برای تعاونی‌ها در اقتصاد ایران تا پایان برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.

مطابق قانون اساسی فعالیت اقتصادی ایران متشکل از بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی است که در حال حاضر بیشترین (حدود ۷۵ درصد) فعالیت در اختیار بخش دولتی است و سهم بخش تعاون تا پایان برنامه توسعه ششم باید به ۲۵ درصد برسد که سهم کنونی با این عدد تا حدود زیادی فاصله زیاد دارد.

به گفته دهقانی زاده هم اکنون در ۳۸۸ شرکت تعاونی منطقه در بخش های کشاورزی، خدماتی، مسکن و آموزشی ۱۰ هزار و ۵۴ نفر عضویت دارند و توجه به شرکت های تعاونی دانش بنیان از جمله اهداف اصلی این اداره است.

مرکز این شهرستان  ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند