حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
4915 بازديد

همه چیز درباره کاشی تبریز

همه چیز درباره کاشی تبریز
یکی از پرآوازه ترین نام‌‌های کاشی و سرامیک در ایران کاشی تبریز است. این تولید کننده کاشی با بهره گیری از علوم و فنون روز توانسته است نام خود را به عنوان یکی از بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایرانی به جهان بشناساند.

امروزه کاشی تبریز یکی از پرمخاطب ترین کاشی های روز در بازار است و شما در هر کاشی فروشی می‌توانید محصولات متنوع کاشی و سرامیک تبریز را با استفاده از کاتالوگ‌ها یا نمونه‌‌های موجود در فروشگاه انتخاب نمایید. نگاهی به  تاریخچه کاشی و سرامیک تبریز نشان می‌دهد که نام کاشی تبریز همیشه بر سر در صنعت کاشی و سرامیک ایران خوش درخشیده است. این برند نام آشنا توانسته است نیاز مخاطب داخلی و خارجی خود را به خوبی شناسایی کند و با کمک تولیدکنندگان معتبر خارجی از کاشی و سرامیک تبریز یک برند جهانی بسازد. 
تاریخچه کاشی و سرامیک جهان بیانگر حضور همیشگی ایران در این صنعت کاشی و سرامیک جهان از دیرباز تا کنون بوده است. صنعت کاشی و سرامیک ایران امروزه نیز به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک جهان شناخته می‌شود. 

سرآغاز کاشی و سرامیک تبریز

کاشی تبریز یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایرانی است که در شهر تبریز قرار دارد. تاریخچه کاشی جهان نشان از درخشش نام ایران در صنعت کاشی و سرامیک دارد. سیر تحول کاشیکاری ایران نشان می دهد که شهر تبریز همواره به عنوان یکی از پیشگامان کاشیکاری ایران شناخته می‌شود.
با توجه به جایگاه تبریز در معماری و هنر ایرانی لزوم تاسیس کاشی تبریز یک نیاز اساسی در این شهر بوده است. 

تاریخچه کاشی تبریز
صنایع کاشی و سرامیک تبریز در سال 1362 تاسیس گردید و 12 سال بعد در سال 1374 در زمینی به وسعت 15 هکتار با زیربنایی 50 هزارمتری با ظرفیت 1.5 میلیون مترمربع تولید کاشی و سرامیک به خصوص کاشی دیوار به بهره برداری رسید. این شرکت از سال 1374 اقدام به مطالعه دقیق فنی ماشین آلات  و شناسایی بازار مصرف در مورد طرح‌ها و ابعادی که مصرف کننده نهایی به آن توجه دارد پرداخت و پس از آن پروژه‌‌های نوسازی و افزایش ظرفیت در بخش کاشی دیواری و ایجاد یک واحد مستقل و جدید در بخش کاشی کف را به اجرا گذاشت .
کاشی و سرامیک تبریز پس از شناسایی مسیر توسعه توانست با تغییر رویکرد خود در زمینه مدیریت و تولید در سال 1377 یک تحول چشمگیر در تولیدات خود به وجود آورد و نام خود را به عنوان یک برند برتر تولیدکننده کاشی و سرامیک ثبت نماید. 

کاشی تبریز

توسعه تولیدات کاشی تبریز 

شرکت کاشی تبریز از تولید سالانه 1.5 میلون مترمربع کاشی دیواری شروع کرد و امروزه با ظرفیت تولید حدود 10 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال (٤ میلیون متر مربع کاشی دیواری و ٥ میلیون متر مربع کاشی کف) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران است. کیفیت بالای محصولات تولیدی این برند را به یک رقیب جدی برای محصولات خارجی در ایران تبدیل کرده است که با توجه به قیمت کاشی‌های تبریز در مقایسه با نمونه‌‌های خارجی در بازار داخلی محصولات تولیدی این شرکت بسیار پر مخاطب است.
از آنجایی که کیفیت، مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف جهانی است این شرکت توانست با استفاده از تکنولوژی نوین روز جهان و بهترین مواد اولیه  در کنار ارتقای دانش پرسنل خود و به کارگیری افراد تحصیل کرده و مجرب به تولیدات خود برتری دهد.
این شرکت بر این باور است که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد در همین راستا  از سال ١٣٩٥ تحقیق و بررسی جهت آغار پروژه طرح توسعه این شرکت را آغاز نموده و از سال ١٣٩٦ این طرح به اجرا درآمد که در پاییز 1398 با تلاش و مدیریت این مجموعه راه اندازی گردید.

گواهینامه‌‌های کاشی و سرامیک تبریز

شرکت کاشی و سرامیک تبریز توانسته است از بدو تاسیس تا کنون گواهینامه‌ها و استانداردهای بسیاری در زمینه تولیدات خود در سطح کشور و جهان به دست آورد. این شرکت طی سال‌های اخیر توانسته علاوه بر دریافت نشان‌های استاندارد ملی و ایزو ISO١٠٠٠٤:٢٠١٢ , ISO١٠٠٠٢:٢٠١٤ , ISO١٠٠١٥:١٩٩٩ , ISO٩٠٠١:٢٠١٥‌‌، ISO١٤٠٠١:٢٠١٥‌‌، ISO٤٥٠٠١:٢٠١٨ و ٢٠١٨:CE مورد تشویق بسیاری از سازمان‌‌های بین المللی در صنعت کاشی و سرامیک قرار گرفته است.

صادرات کاشی تبریز

شعار شرکت کاشی و سرامیک تبریز

کاشی تبریز محصولات خود را بهترین راه حل برای زندگی امروز که یک زندگی مبتنی بر طراحی و زیبایی است می‌داند.
"ما در رویای ایجاد افق جدید، دستیابی به آزادی، دستیابی به اهداف جدید، ایجاد یک دنیای جدید هستیم که در آن طراحی بخشی از زندگی باشد و ما بتوانیم درباره زیبایی‌های آن بیاندیشیم و آنها را تحسین کنیم"

تولیدات کاشی تبریز

کاشی‌های تبریز علاوه بر کیفیت از طراحی، رنگ بندی و ابعاد متنوعی برخوردار است که توانسته است یکی از اهداف مهم این شرکت تولید ایده‌های نو و منحصر به فرد و تنوع طرح‌ها و رنگ‌ است که باعث ظهور کاشی‌های رکتیفای شده (برش خورده) برای نخستین‌بار در ایران گردید.
کاشی و سرامیک تبریز برای استفاده در کف ساختمان، کاشی دیوار، کاشی سرویس بهداشتی و حمام، سرامیک نمای ساختمان و کاشی آشپزخانه به عنوان کاشی بین کابینتی، کاشی دیوار و سرامیک کف آشپزخانه تولید می‌شود.

سرامیک کرابن تبریز

در سال 1382 کاشی تبریز وارد فاز همکاری با شرکت کرابن اسپانیا گردید؛ کرابن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک جهان شناخته می‌شود و به مدد این همکاری شرکت کارخانجات کاشی تبریز دوسال بعد توانست خط تولید سرامیک کف خود را با نام تجاری کرابن سرامیک تبریز راه اندازی نماید. سرامیک تبریز پس از آن توانست جایگاه شایان توجهی در میان تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در جهان به دست آورد.

 

برند کرابن کاشی تبریز

کاشی رکتیفای تبریز

کاشی رکتیفای یا همان برش خورده  به گونه ای یکدست در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و فضای کاملا ممتدی را به وجود می‌آورند و این نوع کاشی برخلاف کاشی‌‌های قدیمی که در میان آنها یک فضای کوچک چند میلیمتری برای ریختن دوغاب یا پودر بندکشی برای استخکام بیشتر وجود داشت فاقد این فضا است و لبه‌‌های کاشی به گونه ای برش خورده است که کاملا به یکیدگر می‌چسبند و هیچ فضایی در میان آنها باقی نمی ماند. 
کاشی‌‌های رکتیفای امروزه برای طرح‌‌های مختلف کاشی و سرامیک به خصوص طرح‌‌های ادامه دار مانند طرح‌‌های کاشی سه بعدی استفاده می‌شود. کاشی رکتیفای تبریز یکی از پیشگامان این نوع کاشی در ایران است.

کاشی تبریز بین کابینتی

کاشی بین کابینتی یکی از پر مخاطب ترین کاشی‌‌های روز بازار در جهان است که تنوع طرح و رنگ آن بسیار مهم است. این نوع کاشی بیشتر مناسب دیوارهای آشپزخانه‌ها می‌باشد و به طور کل فضای بین کابینتی را می‌توان با آن پوشش داد. یکی از پرمخاطب ترین کاشی‌‌های بین کابینتی در ایران، طرح‌های کاشی بین کابینتی تبریز است که خانم‌‌های خانه دار اغلب آن را برای ایجاد تغییر و تحول در فضاهای داخلی به خصوص آشپزخانه انتخاب می‌نمایند.

 

کاشی بین کابینتی

صادرات کاشی و سرامیک تبریز

همانطور که در بالا گفته شد کاشی تبریز به عنوان شناخته شده ترین برند کاشی ایرانی است که یک رقیب جدی برای تولیدکنندگان بزرگ کاشی و سرامیک در جهان است. این شرکت محصولات خود را به کشورهایی نظیر آلمان، اتریش، عراق، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ترکمنستان، گرجستان، قزاقستان، استرالیا، سوئد و کرۀ جنوبی صادر می‌کند. محصولات کاشی و سرامیک تبریز در بازارهای جهانی با استقبال خریداران بسیاری مواجه شده است.

قیمت کاشی تبریز

همانگونه که گفته شد کیفیتی در ردیف محصولات برترین برندهای تولیدکننده کاشی و سرامیک خارجی ویژگی بارز کاشی‌های تبریز است. در نتیجه خرید کاشی‌های تبریز به مثابه خرید یک محصول خارجی باکیفیت است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. با توجه به طیف گسترده محصولات کاشی و سرامیک تبریز در زمینه طرح و رنگ شما می‌توانید یک کاشی قیمت مناسب به خصوص با طرح و رنگ منحصر به فرد را در میان محصولات کاشی و سرامیک تبریز پیدا نمایید. 

کاشی و سرامیک تبریز

نمایندگی کاشی تبریز

کاشی و سرامیک تبریز به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برندهای کاشی و سرامیک ایرانی که برای مشتریان در ردیف کاشی و سرامیک خارجی به شمار می‌رود در تمامی کشور قابل دسترسی است. این شرکت در تمامی استان‌های ایران نمایندگی دارد و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت نام نمایندگان هر استان را جستجو نمایید. در بسیاری از استان‌ها کاشی تبریز دارای چندین نمایندگی است که باعث سهولت دسترسی شما به این نمایندگی‌ها برای خرید حضوری می‌شود. علاوه بر آن سرامیک تبریز به منظور فروش غیرحضوری و به صورت آنلاین در بسیاری از فروشگاه‌‌های اینترنتی کاشی و سرامیک مانند فروشگاه اینترنتی کاشی لند نیز به فروش می‌رسد.
همچنین لازم به ذکر است که برند جهانی کاشی تبریز در کشورهای آذربایجان، آلمان، امارات، اوکراین، سوریه و روسیه نیز دارای دفتر نمایندگی است.

خرید مستقیم سرامیک از کارخانه کاشی و سرامیک تبریز

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه یا نمایندگی‌ها یکی از راه‌های خرید کاشی قیمت مناسب است زیرا با حذف واسطه‌ها شما می‌توانید کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را در متراژ بالا به صورت مستقیم از خود کارخانه خرید نمایید. با مراجعه به وب سایت‌‌های شرکت‌‌های کاشی و سرامیک به خصوص وب سایت کاشی تبریز شما می‌توانید از این گزینه استفاده نمایید.
شرکت صنایع کاشی و سرامیک تبریز در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز واقع در شمال غرب ایران در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. نمایندگی‌‌های اصلی این شرکت در شهر تبریز و شهر تهران قرار دارد.

 

کاشی بین کابینتی

 خرید کاشی و سرامیک تبریز از فروشگاهی اینترنتی کاشی و سرامیک

یکی از ساده ترین راه‌های دسترسی به محصولات کاشی و سرامیک به خصوص کاشی‌های تبریز به صورت آنلاین در سریعترین زمان ممکن استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک نظیر پرتال فروشگاهی کاشی لند است که به کمک این فروشگاه اینترنتی  شما می‌توانید محصولات کاشی تبریز را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند