حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
449 بازديد

همکاری Monalisa برای تولید بزرگ‌ترین اسلب سرامیکی جهان با Sacmi

همکاری Monalisa برای تولید بزرگ‌ترین اسلب سرامیکی جهان با Sacmi
چند روز پیش اسلب غول پیکر با ابعاد 6/1X1/8 متر از خط جدید Sacmi Continua +2180 که در یک زمان رکورد رونمایی و راه‌اندازی شده بود، خارج گردید.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ برند چینی Monalisa پیشرو در صنعت و یک بازیگر اصلی در بازار اسلب سرامیکی بزرگ برای بیش از 10 سال است، به لطف جدیدترین فناوری ساخت اسلب سرامیکی Sacmi، یک اسلب رکوردشکن تولید کرده است.

این اعلان رسمی در 27 ژانویه 2021 منتشر شد. این خبر را دفتر مرکزی شرکت در Xiqiao، در منطقه Guangdong منتشر کرد؛ پس از آن که نخستین اسلب (اندازه خیره کننده 6/1×1/8 متر که یک رکورد جهانی است) از خط +Sacmi Continua خارج شد که تنها چند روز پیش از آن شروع به کار کرده بود.

این خط جدید، PCR 2180 را در بر دارد که آخرین مدل در خانواده +Sacmi Continua است، خانواده‌ای که وضع کننده جهانی استاندارد برای تولید اسلب‌های سرامیکی و سایزهای فرعی کوچک‌تر از آن‌ها است. از آن جا که این راه حل جدید برای فراهم آوردنِ تطبیق ‌پذیریِ بهینه در هنگام کنترل سایز و ضخامت برای مشتری طراحی شده است، مجموعه فراگیری از مزایا را عرضه می‌کند. یک ویژگی اصلی این مدل جدید، افزایش عرض تسمه متراکم کننده (compactor) است که امکان تولید اسلب‌هایی به عرض 1800 میلی متر، با طول و ضخامت متغیر را فراهم می‌سازد (ضخامت در بازه 3 تا 20 میلی متر تغییر می‌کند).

همچنین PCR 2180 که پُر بازده‌ترین متراکم کننده تا کنون (تا 21،500 متر مربع در روز) است، به خاطر تنظیمات خودکار و کاربر پسند بودنِ بسیار بالا سرآمد است که در زمان‌های رکورد شکنِ نصب و راه‌اندازی به اثبات رسیده است. در واقع، نخستین اسلب بلند (maxi-slab) است که تنها چند روز پس از نخستین تولید های آزمایشی از کوره خارج شد.

تنظیمات خودکار و یکپارچه‌سازی با واحد برش TPV به معنای حداکثر انعطاف ‌پذیری تولید است که امکان ایجاد محصولاتی با ارزش افزوده بالا با افکت‌های تمام بدنه (through-the-body) را برای مشتری فراهم می‌کند: همه این‌ها به لطف خطی است که شامل امکاناتی پس از متراکم کننده می‌باشد؛ سامانه نوآورانه Sacmi MDX برای کنترل بی‌وقفه دانسیته و ضخامت اسلب می باشد که نتیجه آن حداکثر کیفیت، حداکثر تکرارپذیری فرآیند می باشد.

این تازه‌ ترین کارخانه اسلب استون‌ور با کارایی بالا، بخشی از پروژه اصلی Monalisa 2020 است؛ یک طرح سرمایه‌ گذاری بلند پروازانه که هدف از آن تقویت نقش مشتری به عنوان یکی از پیشگامان نوآوری در چین است.

در واقع، این شرکت نمی‌تواند رضایتی بیش‌تر از این از +Continua داشته باشد، «یک فناوری که مفهوم پرس‌کاری را متحول می‌کند تا فرصت‌های سفارشی‌سازی بی‌سابقه‌ ای را فراهم سازد». بنابراین، نه تنها یک اسلب با سایز رکورد دار است، بلکه اسلبی است که «فناوری، سازگاری و زیبایی‌شناسی را نیز در بر می‌گیرد».

پشتیبانی نزدیک از SACMI Nanhai که مرکزی برای همه خدمات کمک‌رسانی SACMI پیش از فروش، در حین فروش و پس از فروش در سراسر چین است، نقشی اساسی در تکمیل این سفارش ایفا کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند