حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
414 بازديد

همکاری Poppi Clementino در پروژه‌ای جدید با Yurtbay Seramik

همکاری Poppi Clementino در پروژه‌ای جدید با Yurtbay Seramik
پس از پروژه ای که در سال 2018 به اتمام رسید،Poppi Clementino  سفارش جدیدی از یورتبای برای کار روی سیستم‌های تولید همزمان آن‌ دریافت کرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ شرکت تولید کننده معروف کاشی و سرامیک ترکیه، Yurtbay Seramik،همکاری خود در زمینه فناوری را با Poppi Clementino Spa ، که شرکتی است که در منطقه رجیو امیلیا مستقر است و تخصص آن در زمینه روش‌های بازیافت حرارت و راندمان انرژی است، تجدید نمود. 

کمتر از 3 سال پس از نصب و تست واحد بازیافت حرارت گاز خروجی توربین T60، Poppi ماموریت پیدا کرد که پروژه دیگری را در کارخانه Yurtbay به انجام برساند که شامل اتصال واحد بازیابی 2018 به اسپری درایر 7000 لیتری جدید Remas و بهینه‌سازی اولین واحد تولید همزمان ( cogeneration plant ) بود که در سال 2002 نصب شده بود.

Poppi Clementino Spa  از طریق کار سخت و تحقیقات مداوم روی فناوری‌های جدید، حوزه تخصصی خود را گسترش داده و اکنون در زمینه مدیریت و کنترل بازیابی حرارتی از خروجی‌ موتور و سیستم‌های تولید همزمان توربین گازی و هدایت حرارت بازیافت شده به سمت ماشین‌های دارای مصرف بالای انرژی که قادر به دریافت این انرژی هستند، تخصص دارد.

همچنین، این شرکت متعهد به طراحی سیستم‌های جدید تولید همزمان و انجام تجزیه و تحلیل دقیق با هدف بهینه‌سازی واحدهای تولید همزمان موجود می‌باشد. به دنبال انجام ممیزی انرژی در محل، این شرکت پیشنهاداتی را جهت بهینه‌سازی ارائه می‌کند تا از کارایی فنی و اقتصادی مداوم، بر اساس نیازمندی‌های حرارتی تجهیزات مصرف‌کننده متصل به سیستم، اطمینان حاصل نماید.

در خصوص شرکت سرامیک Yurtbay ، پیشرفت مداوم فناوری سیستم هوشمند Poppi امکان اتصال موازی واحدهای قدیم و جدید بازیافت انرژی را فراهم نموده است که در صورت خاموشی یکی از سیستم‌ها قابلیت تعویض بین سیستم‌ها را فراهم می‌کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند