حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
344 بازديد

واحدهای تولیدی و تولیدات استان صنعتی یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند.

واحدهای تولیدی و تولیدات استان صنعتی یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند.

محمد رضا زارع بنادکوکی؛
واحدهای تولیدی و تولیدات استان صنعتی یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند.
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: واحدهای تولیدی و تولیدات استان صنعتی یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند که به این واسطه، ما توانستیم برای امسال، چهار واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خودمان داشته باشیم.

به گزارش کاشی لند و به نقل از خبرگزاری موج یزد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، تقدیر از واحد تولیدی نمونه صنعت کاشی و سرامیک شهرستان میبد استان یزد انجام شد.این مراسم با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و ورود به پیک ششم امکان برگزاری مراسم گسترده نداشت،  لذا به منظور تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استانی، مدیرکل اداره استاندارداستان یزد به اتفاق معاونین اداره کل به شرکت کاشی ستاره میبد مراجعه و با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه، از این واحد صنعتی تقدیرو تشکر شد.
محمد رضا زارع بنادکوکی ادامه داد: براساس گزارش و رصد انجام شده صنعت کاشی و سرامیک استان ضمن تامین نیازهای داخل کشور سهم بسیار خوبی را در سبد صادرات دارد و اعتقاد ما براین است که تولید پایدار در گرو صادرات مستمرو به روز بودن با تجارت جهانی است. در این زمینه کاشی ستاره میبد تمام تلاش خویش را در این زمینه به خوبی به کارگرفته است و توانسته به کشورهایی نظیرعراق، سوریه، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه و غیره صادرات داشته باشد.
معاون رسانه ای و مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک استان یزد با توجه به دانش و تجربه تخصصی خوبی که در اختیار دارند همواره دراستان و کشور در ردیف صنایع پیشرو هستند. 
مدیرعامل شرکت کاشی ستاره میبد نیز دراین نشست عنوان کرد: کاشی ستاره میبد توانسته است برای سومین بار نمونه شود، که دست اندرکاران این شرکت، احراز این مقام ها را مدیون مشاوره ها و همکاری های خوب کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد وهمچنین کارگران زحمت کش هستند.

 امین خالقیه در ادامه خاطرنشان کرد: حداقل انتظار ما ازدیگر مسئولین استانی این است که در جهت رشد ورونق تولید همراهی بیشتری با تولیدکنندگان استانی داسته باشند تا ما بتوانیم برای سالهای آینده درجهت نمونه کشوری شدن و همچنین دریافت جایزه ملی کیفیت ایران گام برداریم. 
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند