حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1775 بازديد

واردات بیش از 110 تن جوهر چاپ دیجیتال مخصوص کاشی و سرامیک در سال 98

واردات بیش از 110 تن جوهر چاپ دیجیتال مخصوص کاشی و سرامیک در سال 98

به گزارش کاشی لند به نقل از فصل تجارت، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی طی فروردنی ماه سال 98 نشان می‌دهد که در این مدت بیش از 110 تن جوهر چاپ دیجیتال مخصوص خرید کاشی و سرامیک از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.
بر اساس واردات این حجم جوهر چاپ دیجیتال مخصوص کاشی و سرامیک به کشور، یک میلیون و 447 هزار و 288 دلار ارز از کشور خارج شده است.
لازم به ذکر است که ارزش ریالی واردات جوهر چاپ دیجیتال مخصوص مدل جدید کاشی و سرامیک به کشور بالغ بر 60 میلیارد و 786 میلیون و 21 هزار و 88 ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.
گفتنی است جوهر چاپ دیجیتال مخصوص کاشی و سرامیک از کشور‌های امارات متحده عربی، اسپانیا، چین، هند، ایتالیا به ایران وارد شده است.

2 نظر در مطلب "واردات بیش از 110 تن جوهر چاپ دیجیتال مخصوص کاشی و سرامیک در سال 98" ثبت شده است

سلطان

جالبه الان داخل کشور جوهر چاپ دیجیتال داره به مقدار زیاد تولید میشه و حتی ما مازاد تولید داریم و ظرفیت خالی تولید داریم ..اونوقت چرا باید وارد بشه..اصلا مگه عاقلانه هست که مواد اولیه جوهر با ارز آزاد وارد بشه اما خود جوهر با ارز 4200 تومنی؟؟؟؟


پادشاه

دوست عزیز اگه مستقیم با صنعت سرامیک در ارتباط بودین میدونستین که کیفیت جوهرهای ساخت داخل بسیار نازل تر از جوهرهای وارداتی است و در ضمن مجموع تولیدات داخل به هیچ وجه توان تامین نیاز کارخانجات را ندارد . در ضمن در مورد اخصاص ارز به مواد اولیه جوهر و خود جوهر کاملا برعکس میباشد .

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند