حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
357 بازديد

وبینارهای Tecna Next با نام سطوح ضد باکتری در 27 ژانویه از سر گرفته می‌شوند

وبینارهای Tecna Next با نام سطوح ضد باکتری در 27 ژانویه از سر گرفته می‌شوند
شرکت های Colorobbia، Microban و Metco در وبینار بعدی که توسط Ceramic World Web برای TecnaNext.com سازمان‌دهی می‌شود، شرکت خواهند کرد. این رویداد در 27 ژانویه به زبان ایتالیایی و در 28 ژانویه به زبان انگلیسی به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب پس از موفقیت نخستین رویداد که در دسامبر گذشته برگزار شد، قرار است مجموعه‌ای از وبینارهای فنی که توسط Ceramic World Web و Ceramic World Review برای پلت‌فرم Tecna Next ترتیب داده شده است، از سر گرفته شود.

رویداد بعدی با عنوان «سرامیک ایمن: سطوح ضد باکتری»، آخرین و نوآورانه‌ترین فناوری‌ها برای تولید کاشی‌ها و اسلب‌های سرامیکی با خواص ضد باکتریایی را گرد هم می‌آورد؛ بخشی از محصولات که در حال حاضر با افزایش زیادی در تقاضا روبرو است.

این رویداد در Tecna Next و در دو جلسه به طور مستقیم پخش خواهد شد:

• چهارشنبه 27 ژانویه، ساعت 10.30 صبح (به زبان ایتالیایی) - برای فرم ثبت‌نام این جا کلیک کنید
• پنج‌شنبه 28 ژانویه ساعت 10.30 صبح (به زبان انگلیسی)، با تکرار در 3 بعد از ظهر در CeramicWorldWeb.it​​ - برای فرم ثبت‌نام این جا کلیک کنید
در طی این رویداد، Colorobbia، Microban و Metco نتایج آخرین تحقیقات خود را در این زمینه ارائه خواهند داد.

Laura Niccolai (Colorobbia) در مورد ویژگی‌های محصولات جدید ثبت شده مبتنی بر نقره فلزی بحث خواهد کرد که یا باید به شکل یک پوشش پیش از مرحله پخت کاشی سرامیکی (Parnasos IG) یا مستقیماً در طی فرآیند آسیاب کردن لعاب (IGEA) اِعمال شوند.

Giorgio Rimini از Microban Europe، شرکتی که از 2006 تا کنون در حال توسعه فناوری‌های ضد باکتریایی ذاتی و درون ساخت (built-in) برای سطوح سرامیکی است، در مورد مزایای محافظت سطح ضد میکروبی با ماندگاری طولانی مدت که راه حل‌های Microban فراهم می‌آورند، بحث خواهد کرد و راهنمایی‌هایی را در مورد استانداردهای مختلف بین‌المللی ارائه خواهد داد.

Graziano Vignali مدیر و رئیس پژوهش در Metco و Claudio Casolari روش‌های استفاده و نتایج قابل دستیابی با NOBacter 05 را شرح خواهند داد؛ یک فناوری که مراکز ضد باکتری فعال را در داخل بدنه سرامیکی وارد می‌کند تا عمل ضد باکتریایی را برای کل عمر محصول دائمی ‌کند.

Laura Niccolai     ( Colorobbia)     

(Giorgio Rimini)     Microban Europe     

Graziano Vignali     (METCO)      

Claudio Casolari (METCO)   

    تاریخ وبینارهای بعدی

وبینار ژانویه در 10 و 11 فوریه با یک رویداد جدید که به «پیشرفت‌ها در پرداخت‌کاری سطح سرامیک» اختصاص دارد، دنبال خواهد شد؛ جایی که شرکت‌های پیشرو در این بخش شامل BMR، Premier و Unilin Technologies آخرین نوآوری‌های فناورانه‌ای خود را که برای اطمینان از فرآیندهای پرداخت‌کاری کارآمدتر و مواد سرامیکی با کیفیت بالاتر طراحی کرده‌اند، ارائه خواهند داد.

برنامه وبینار

(تاریخ‌ها ممکن است تغییر کنند)

28-27 ژانویه

سرامیک ایمن: سطوح ضد باکتری

11-10 فوریه

پیشرفت‌ها در پرداخت‌کاری سطح سرامیک

4-3 مارس

Digital factory 1: از پشتیبانی از راه دور تا آزمایش از راه دور

18-17 مارس

Digital factory 2: سطوح سرامیکی 100٪ دیجیتال

8-7 آپریل

Digital factory 3: تدارکات بیش از پیش هوشمند

22-21 آپریل

Sustainability 1: فناوری‌ها و فرآیندهای سبز در سرامیک

6-5 مه

Sustainability 2: صرفه‌جویی در انرژی

ژوئن

نوآوری‌های فنی برای تولید چینی بهداشتی

ژوئن

مواد اولیه جدید برای محصولات سرامیکی نوآورانه

جولای

آینده تهیه بدنه

جولای

نوآوری‌های فنی برای تولید آجر و کاشی بام

همه وبینارهای این برنامه میزبان برندهای برجسته‌ای در زمینه‌های مربوط به خودشان خواهند بود؛ شامل BMR، Cefla Finishing، Colorobbia، EFI، Esmalglass، FM، I-Tech، LB، Metco، Microban، Premier، Sacmi، Solar، System Ceramics و Unilin Technologies.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند