حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
1964 بازديد

ویژگی کاشی و سرامیک مرغوب پرسلانی

ویژگی کاشی و سرامیک مرغوب پرسلانی
امروزه کاشی و سرامیک به عنوان یکی از مهمترین پوشش دهنده‌های ساختمانی شناخته می‌شوند که در انواع و اقسام مختلفی تهیه و عرضه می‌گردد.

صنعت گران صنعت کاشی با  توسعه صنایع کاشی اقدام به ساخت کاشی‌هایی با قابلیت‌های بسیار برای پوشش‌دهی هر نوع سطحی نموده اند. کاشی‌هایی که دارای مرغوبیت و کیفیتی مثال زدنی می‌باشند. كاشي و سراميك به عنوان انتخاب محبوب شما به عنوان پوشش دیوارها و کف ساختمان باید دارای قابلیت‌های بسیاری باشد، قابلیت‌هایی که توانایی برطرف کردن نیازهای شما به عنوان یک پوشش دهنده کارآمد را داشته باشد. در خرید کاشی و سرامیک  باید به کیفیت آن توجه نمایید.

ویژگی‌های پرسلان به عنوان پوشش دهنده

پرسلان نوعی از کاشی و سرامیک می باشد که در دمای بالا تهیه و تولید می گردد این نوع کاشی و سرامیک به دلیل از بین رفتن آب ملکولی آن مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب، گرما و ... دارد.  کاشی و سرامیک پرسلان، که با نام پرسلین نیز در ایران شناخته می شود انتخابی قابل اعتماد و بادوام را به شما، نوید می‌دهد. در این مطلب، به چند مورد از مهمترین ویژگی‌های این محصول اشاره می‌کنیم؛ کفپوش‌هایی کاربردی که همواره شیک و مدرن نیز هستند.

مقاومت بالای پرسلان در برابر کثیفی

سرامیک و پرسلان به‌راحتی دیگر انواع کف‌پوش، گرد و خاک و تفاله‌ها را نگه نمی‌دارند. این کفپوش، به آسانی با مواد خانگی پاک می‌شود. همچنین، این مواد به جلاکاری نیاز ندارند. یک نظافت روزانه، جلا و درخشندگی کف پوش سرامیک پرسلان را حفظ می‌کند.

ضد لک بودن پرسلان

سرامیک پرسلان تا حدود بسیاری ضد لک می باشد. این ضد لک بودن سرامیک پرسلین به میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت بستگی دارد. کاشی‌های لعابدار و حتی بعضی از کاشی‌های بدون لعاب، در برابر هر نوع لک‌های مقاومت می‌کنند و به راحتی پاک می‌شوند.

عدم لغزندگی پرسلان

یکی از ملاحظات کاربردی پرسلان ها سطح لیزی کفپوش است. مقاومت در برابر سر خوردن، دو فاکتور را در بر دارد: نیازهای محیطی و اینکه کفپوش تا چه اندازه در معرض ریخته شدن مایعات قرار دارد. روی بیشتر کفپوش‌ها، ناگزیر مایعات می ریزد که سبب لیز و لغزنده شدن کفپوش می گردد. استفاده از پرسلان در منازل یکی از گزینه های مناسب است زیرا خانم ها، افراد مسن و یا کوچکتر ها ممکن بر روی سطوح لغزنده سر بخوردند و دچار ائیب های جدی گردند. یکی دیگر از این جایگاه ها بیمارستان ها می باشد که علاوه بر مقاومت بالا نباید سطوح لیز و لغزنده داشته باشد.

کاهش سطح لغزندگی سرامیک ها با تمهیداتی که تولیدکنندگان در زمینه استفاده از لعلب و افزودنی های مختلف به طرح های روی کاشی و سرامیک پرسلانی انتخاب می کنند اتفاق می افتد. تولیدکننده های سرامیک و پرسلان با استفاده از لعاب، لعاب افزودنی و طرحهای مختلف، مقاومت محصول را در برابر لغزندگی بهبود می بخشند. علاوه بر آن، اندازه کاشی، فضای اتصال سرامیک ها، دوغاب و شیب کف نیز روی میزان لغزندگی سرامیک ها تأثیر می گذارند. سرامیک‌های سفالی لعابدار نسبت به موارد بدون لعاب، لیزتر هستند پس در قسمت هایی که آب زیاد می ریزد یا تردد و رفت و آمد بیشتر است؛ از سرامیک‌های بدون لعاب استفاده کنید.

ثبات رنگ سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان از ثبات رنگی بالایی برخودار است و به سادگی در برابر حرارت و نور خورشید رنگ خود را از دست نمی دهد. یکی از مهمترین دلایل این ثبات رنگی این است که رنگ را تحت دمای بالا به خاک رس (در سرامیک های بدون لعاب) یا به سطح لعابدار در (سرامیک های لعابدار) اضافه می شود؛ در نتیجه دچار رنگ پریدگی نمی شود؛ حتی اگر مستقیماً در معرض تابش نور خورشید یا حرارت بالا قرار بگیرد.

عدم حساسیت زایی سرامیک پرسلان

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز سرامیک پرسلان عدم حساسیت زایی آن می باشد. سطح سرامیک پرسلان، ذرات کثیف و آلرژی زا را حفظ نمی کند و گازها، بوها و دودها را جذب نمی نماید. در نتیجه کسانی که دچار حساسیت هستند و باید در انتخاب وسایل زندگی خود دقت نمایند می توانند از این سرامیک های پرسلانی استفاده نمایند. این خصیصه، سرامیک پرسلین را به یک انتخاب عالی برای محیط هایی که نباید در آنها آلرژی وجود داشته باشد مانند بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، واحدهای تولید غذا و دارو و ... تبدیل کرده است.

مقاومت بالای این سرامیک به گونه ای است که می توان از آن در هر فقضایی استفاده نمود. به خصوص در پارکینگ ها، واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای تردد وسایط نقلیه سنگینی می باشد.

1 نظر در مطلب "ویژگی کاشی و سرامیک مرغوب پرسلانی" ثبت شده است

fahimihasan93@gmail.com

سلام علیکم ایاپرسلان نوعی ازسرامیک هست وتمام کارخانجات این نوع روتولیدمیکندیانه محصول خاص وانحصاری یک کارخانه هست

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند