حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
243 بازديد

پایداری بیشتر با جوهرهای ارگانیک توسط برند کلرابوبیا ایتالیا

پایداری بیشتر با جوهرهای ارگانیک توسط برند کلرابوبیا ایتالیا
سری eKo Gruppo Colorobbia نسل جدیدی از جوهرهای دیجیتال مبتنی بر مواد ارگانیک است که برای تولید کنندگان سرامیک طراحی شده است که به دنبال حداکثر راندمان تولید همراه با تأثیر زیست محیطی کمتری هستند.

به گزارش کاشی لند به نقل ازسرامیک ورلد وب؛ پایداری سازگار با محیط زیست یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد روند خرید محصولات سرامیکی است. این بدان معناست که آگاهی از محیط زیست یک ارزش افزوده مهم و متمایز برای یک برند کاشی است و در کنار ظرافت، دوام و عملکرد محصولات تضمین کننده موفقیت است.

کلرابوبی همواره پیشرو در توسعه فناوری تولید با هدف بهبود سلامتی، مبارزه با تغییرات آب و هوا و ارائه محصولات نهایی به کاربران خود بوده است.

برای پیاده سازی طرح های دیجیتالی سطوح سرامیکی، جوهرهای مبتنی بر آب مانند سری AIR از کلرابیا بهترین راه حل برای مشکلات زیست محیطی هستند، به شرطی که این فناوری عملکرد قابل اطمینان در محیط صنعتی سرامیک ارائه شود. اکنون این سری با معرفی سری جدید eKo گسترش یافته است، یک محصول واسطه ای است که می توان بلافاصله با ماشینهای دیجیتال امروزی استفاده کرد.

با سری جدید eKo، Gruppo Colorobbia ضمن استفاده از مواد و در حالی که عملکرد و ایمنی بهینه را در خطوط تولید کاشی تضمین می کند، استفاده کارآمد از مواد را نیز تضمین می نماید.

این سری از محصولات در طیف گسترده ای از رنگ ها و مواد ویژه قرار گرفته و بالاترین کیفیت را در تمام مراحل تولید تضمین می کند.

عملکرد بالای آن نه تنها مصرف جوهر را کاهش می دهد بلکه باعث کاهش مقادیر مواد آلی کاربردی نیز می شود.

ماهیت انتشار مونوکسید کربن از کوره ها، که مربوط به ترکیب شیمیایی حلال های جوهر و مقدار ماده آلی کاربردی است، از جمله موارد دیگر به میزان رطوبت بدنه سرامیک، چرخه شلیک، جو کوره و ... بستگی دارد. شرایط آب و هوایی خارجی، که همه خارج از کنترل لعاب و تولید رنگ هستند. با این وجود، آنچه این تولید کنندگان می توانند کنترل کنند، ترکیب محصولات دیجیتالی آنها است، همانطور که در آزمایشگاه های کلرابیا نیز وجود دارد.

سری جدید eKo با حلال های آلی بی بو با منشاء گیاهی عاری از هیدروکربن ها و اتیل های گلیکول فرموله شده است. درجه حرارت بالای تجزیه همراه با کاهش مقادیر مواد آلی کاربردی، احتراق کامل داخل کوره را تضمین می کند و باعث کاهش سطح فرمالدئید و گازهای سمی از خروج دودکش های کوره می شود.

سری eKo علاوه بر عملکرد بالا از نظر فرآیند تولید سرامیک، استفاده کارآمد از مواد و کاهش انتشار گازهای سمی، راه حل کاملی را برای به حداقل رساندن ضایعات و از بین بردن پلاستیک یکبار مصرف مطابق با آخرین آیین نامه های بازار ارائه می دهد.

از زمان تأسیس در سال 1921، کلرابوبیا با مراقبت از محیط زیست و بخشی از ایمنی شخصی DNA از این گروه، همواره با تمرکز بر پایداری محیط زیست، صنایع سرامیکی را با محصولات باکیفیت تهیه کرده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند