حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
445 بازديد

پذیرش فناوری سیستم سرامیک در کره جنوبی

پذیرش فناوری سیستم سرامیک در کره جنوبی
شرکت سرامیک Taeyoung قرار است دو خط  سورت Compacta را که مجهز به سیستم پالت چین Falcon Millennium و Multigecko هستند، نصب کند.

صنعت کاشی و سرامیک کره جنوبی که یک کشور پیشرفته از لحاظ فناوری است از ربات‌ها و خودکارسازیِ (اتوماسیون) صنعتی به طور گسترده استفاده می‌کند، فناوری انتهای خط System Ceramics در حال گسترش است. شرکت سرامیکی Taeyoung که به عنوان تولید کننده پیشرو محصولات برای پروژه‌های بزرگ شناخته شده است، فناوری‌های System Ceramics را برای مرحله انتهای خط در کارخانه فوق مدرن خود انتخاب کرده است؛ جایی که دو خط درجه‌بندی Compacta با یک پالت‌چینِ Falcon Millennium و سامانه Multigecko نصب خواهند شد.

Compacta، Multigecko و Falcon Millennium سامانه‌های خودکار پیشرفته‌ای هستند که یک رویکرد مکاترونیکی با کارایی بالا را به مرحله مهم انتهای خط فرآیند تولید سرامیک می‌آورند. به طور خاص، خط درجه‌بندی Compacta کاشی‌ها را مرتب می‌کند و آن‌ها را روی دو طرف روی هم قرار می‌دهد و از حداکثر کارایی و عملکرد بی‌صدا اطمینان حاصل می‌کند. ساختار باز سامانه امکان مشاهده آنی رده‌های درجه‌بندی شده را فراهم می‌کند. چرخه عملکرد، حداکثر دقت در جابجایی را تضمین می‌نماید و اجازه می‌دهد تا کاشی‌ها بدون ضربه خوردن و ساییده شدن به یکدیگر روی هم چیده شوند. از طریق پنل کنترل مجهز به PC صنعتی Copilot، تغییر سایز می‌تواند به سرعت و به راحتی انجام شود. نکته آخر ولی بسیار مهم این که Compacta در مقایسه با یک دستگاه درجه‌بندی معمولی در فضا نیز صرفه جویی می‌کند.

سیستم سرامیک در کره جنوبی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند