حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
178 بازديد

پرداخت ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

پرداخت ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، از تخصیص ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر، حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، در تشریح جزئیات پرداخت وام ودیعه مسکن به مددجویان،گفت: مبلغ ۱۸۵ میلیارد تومان از محل هم‌افزایی بنیاد مستضعفان و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات رهن مسکن به خانواده‌های تحت حمایت براساس سهمیه‌های مشخص، در نظر گرفته شده است.
وی به شرایط و مبلغ تسهیلات رهن مسکن در استان‌های مختلف پرداخت و ادامه داد: سقف این وام در تهران و کلانشهرها مبلغ ۳۰ میلیون تومان و برای دیگر مراکز استان و شهرستان‌ها، بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را پنج ساله اعلام کرد و گفت: زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های پرجمعیت و خانواده‌های دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج از اولویت برای دریافت این تسهیلات برخوردارند.

خدرویسی به شرایط ضمانت وام ودیعه مسکن برای مددجویان اشاره کرد و افزود: این تسهیلات با ضمانت آسان و حداقل شرایط به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند