حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
167 بازديد

پرداخت کمک ودیعه مسکن به دو روش

پرداخت کمک ودیعه مسکن به دو روش
رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات مستأجران (کمک ودیعه مسکن) به ‌زودی از سوی وزارت راه و شهرسازی، خبر داد.

پرداخت کمک ودیعه مسکن به زودی به دو روش آغاز می‌شود

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر؛ عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی افزود: تسهیلات کمکی به مستأجران، تحت عنوان تسهیلات «مرابحه خرید کالا و خدمات» به محض اعلام مشخصات اشخاص واجد شرایط از سوی وزارت راه و شهرسازی، آغاز خواهد شد.

رئیس بانک مرکزی، اعلام کرد: مبالغ این وام بر اساس طبقه بندی شهرها ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومان بوده و به دو روش قابل پرداخت است.

در روش اول، گیرندگان وام (مستأجران) می‌توانند تسهیلات را یک‌ساله دریافت کنند و صرفاً سود آن را ماهانه بپردازند و در پایان سال، اصل آن را پرداخت کنند؛ در روش دوم متقاضیان می‌توانند وام را سه ساله دریافت کنند و در مدت ۳۶ ماه اصل و فرع آن را به بانک بپردازند.

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به این موضوع که قبلاً هم تاکید شده است که این وام صرفاً کمکی است به مستأجران برای ودیعه و لذا به هیچ وجه وام ودیعه نیست، تصریح کرد: در این وام موجران نقشی نخواهند داشت و کسی که وام را دریافت می‌کند با بانک عامل طرف خواهد بود و به تصمیم خود از وام دریافتی استفاده خواهد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: اعتبار تخصیصی برای این وام به صورت کلی ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند