حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
641 بازديد

چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان در جزیره کیش برگزار میگردد

چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان در جزیره کیش برگزار میگردد
چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش از 11 آبان برگزار خواهد گردید.

رضا سراج مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت:چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان از 11 به مدت 3 روز با حضور بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.در این نمایشگاه شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک و یراق آلات به معرض نمایش می‌گذارند.
به گفته رضا سراج، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.این نمایشگاه به مدت چهار روز و در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.
نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و به همت اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
گفتنی است در نیمه دوم سال جاری 12 نمایشگاه بین‌المللی در جزیره کیش برگزار می‌شود که نمایشگاه های صنایع هوایی، دریایی و انرژی از مهمترین آنها هستند. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند