لیست کامل کارخانجات و تولیدکنندگان کاشی و سرامیک

شما به عنوان یک تولید کننده کاشی و سرامیک در این بازار پر رقابت لازم است که همیشه به روز باشید و علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات طرح های خلاقانه و بدیع ایجاد نمایید تا علاقمندان بتوانند مطابق با ترندهای جهانی نیازمندی های خود را از طریق تولیدات شما تامین نمایند. در این مبحث قصد داریم شما را با تولید کنندگان کاشی استخری، تولید کنندگان کاشی اسلب، تولید کنندگان کاشی استیل، تولید کننده کاشی شیشه ای، تولید کننده کاشی ضد اسید، تولید کننده کاشی پرسلان و تولید کننده کاشی بین کابینتی آشنا نماییم.

مشاوره رايگان با کارشناسان کاشي لند

021-58961000

بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران

معرفی برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک

در حال حاضر کاشی و سرامیک با تنوع گسترده طرح، رنگ و کیفیت در صنعت دکوراسیون داخلی مهمترین المان در دیزاین است. نیاز انسان به ساختمان‌های جدید یا بازسازی ساختمان‌های قدیمی همواره در حال افزایش است در نتیجه استفاده از این پوشش دهنده پرکاربرد امری اجتناب ناپذیری خواهد بود. اگر نگاهی به لیست برندهای مختلف کاشی و سرامیک نمایید متوجه خواهید شد این متریال، سازندگان بسیاری در سراسر جهان دارد و روز به روز بر تعداد تولید کنندگان آن افزوده می‌شود. این افزایش تولید کننده، صنعت کاشی و سرامیک جهان را به سوی رشد و بالندگی هدایت نموده است زیرا لازمه بقا در این صنعت بالا بردن کیفیت ساخت و به روز رسانی طرح‌های تولیدی است. تولید کننده ای که نتواند محصولی مطابق با نیاز مشتریان و کیفیت روز کاشی و سرامیک جهان ارائه نماید محکوم به شکست است. در نتیجه رقابت در میان تولیدکنندگان برای در دست داشتن بازار کاشی و سرامیک بسیار گرم است.

کارخانجات کاشی و سرامیک

رتبه بندی کارخانه‌های کاشی و سرامیک جهان

شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان به تولید کاشی و سرامیک مشغول هستند در همین راستا برخی از کشورهای سازنده کاشی و سرامیک در جهان به دلیل کیفیت محصول یا آمار تولیداتشان بسیار شناخته شده اند. اغلب این کشورها همواره در لیست ده کشور برتر تولید کننده کاشی و سرامیک رده بندی می‌شود. کشورهایی همچون ایتالیا، اسپانیا، چین، هند، ایران، ویتنام، اندونزی، مصر، ترکیه و ... که هر ساله رتبه بندی آنها ممکن است با توجه به میزان تولید اندکی متفاوت شود.
آخرین رتبه بندی تولید کنندگان کاشی و سرامیک حاکی از آن است که چین در صدر جدول تولید کنندگان این محصول قرار دارد، در رتبه‌های بعدی هند، برزیل، ویتنام، اسپانیا، ایتالیا و ایران نیز قرار دارند. در سال گذشته تولیدات کشورمان در حدود 450 میلیون متر مربع بوده است که نیمی از آن به خارج از کشور صادر گردیده است. در رتبه‌های بعدی نیز اندونزی، مصر و ترکیه قرار گرفته اند.
با وجودی که بیشترین تولید کنندگان در چین حضور دارند اما به لحاظ رتبه بندی کارخانجات کاشی و سرامیک نقش کارخانجات چند ملیتی بسیار پر رنگ تر است و کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک کشورهایی همچون ایتالیا، اسپانیا، آمریکا و ... بیش از سایر کشورها مقبول و شناخته شده هستند.

تولید کننده انواع کاشی و سرامیک

کارخانجات بسیاری به عنوان بزرگترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک جهان شناخته می‌شوند که محصولات شناخته شده ای در بازار کاشی و سرامیک جهان دارند. بر طبق آمار تولید شرکت آمریکاییMohawk   با تولید 250 میلیون متر مربع در سال 2019 در صدر رتبه بندی برترین تولیدکننده کاشی و سرامیک در جهان قراردارد. پس از آن در جایگاه دوم این رده بندی گروه تایلندی SCG Ceramics  با تولید 166 میلیون متر مربع  و Lamosa مکزیک نیز با تولید 166 میلیون متر مربع در جایگاه سوم قرار گرفته است. چهارمین تولیدکننده بزرگ کاشی و سرامیک در جهان نیز RAK Ceramics است که تولید خود را به بیش از 101 میلیون مترمربع رسانده است.
 لازم به ذکر است که بسیاری از برندهای معتبر با ایجاد شعب مختلف در شهرها و کشورهای مختلف توانسته اند علاوه بر توسعه نام برند خود دامنه تولید محصولاتشان را تا حد بسیاری گسترش دهند. امروزه ما شاهد شعبات چند شرکت معروف سازنده کاشی و سرامیک 

اشتراک رایگان

در قسمت رایگان حرفه ای ها، آگهی شکا یکماه روی سایت قرار دارد و میتوانید در صورت همکاری مجدد با کاشی لند، اشتراک ویژه تهیه فرمائید.

اشتراک ویژه

با پرداخت 2,999,0000 تومان در مدت زمان یکسال کسب و کار خود را به بهترین روش به افرادی که دنبال شما هستند معرفی کنید و شماهم یک حرفه ای شوید.

امکانات ویژه در حرفه ای های کاشی لند

📑 ایجاد صفحه اختصاصی برای آگهی دهنده.
🔎 به کارگیری تمامی اصول سئو در راستای بالا بردن بازدید صفحه
📑ثبت کامل اطلاعات شغلی با روزها و ساعات کاری
📥 درج اطلاعات ارتباطی شما
📍موقعیت یابی و مسیر یابی در نقشه
🖼️ درج پنج عکس و یک فیلم اختصاصی
📝 طراحی اختصاصی آگهی شما
👥 امکان تبادل نظر و پرسش و پاسخ بین کاربران و آگهی دهنده. 
🏷️ نمایش تخفیف ها
⭐ امتیاز دهی به آگهی و قرار گیری در بخش محبوب ترین ها
⬆️ الویت نمایش بالاتر آگهی در سایت

تولید کنندگان کاشی، سرامیک و اسلب در کاشی لند

کاشی لند به عنوان یک وب سایت تخصصی در زمینه تولید و عرضه کاشی و سرامیک و محصولات وابسته به آن در صنعت ساختمان کشور فعالیت می کند که سعی نموده است با ایجاد یک بستر مناسب شرایط دسترسی به طرح ها و رنگ های مختلف از برندهای معتبری را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. شما به عنوان یکی از تولیدکنندگان یا واردکنندگان فعال در عرصه تولید و تامین کاشی و سرامیک کشور با ثبت نام در این وب سایت یکی از حرفه ای های ما برای ارائه محصولات و نیازمندی های مخاطبین خود باشید. کاشی لند در نظر دارد با گرد هم آوردن حرفه ای های این صنعت فضایی حرفه ای برای تبادل اطلاعات و محصولات را فراهم آورد که منجر به رشد صنعت کاشی و سرامیک کشور گردد. پس با ثبت اطلاعات خود ما را در این مسیر همراهی نمایید.

سوالات متداول در زمینه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک

+بانک اطلاعات تولیدکنندگان کاشی و سرامیک

کارخانه‌های کاشی و سرامیک در ایران بیش از 150 واحد تولیدی هستند که برندهای بسیاری تحت نظر این کارخانجات تولید و توزیع می‌گردد. لیست این کارخانجات طولانی تر از آن است که در این مطلب درج گردد. اما لازم به ذکر است که بیش از 110 کارخانه در استان یزد دایر است و اصفهان با 21 واحد تولید و خراسان رضوی با 14 واحد تولیدی در رده‌های بعدی استان‌های دارای واحد تولیدی قرار دارند. علاوه بر آن استان‌های قزوین، آذربایجان شرقی و تهران، فارس نیز از استان‌های بسیار مهم در صنعت کاشی و سرامیک کشور هستند. در دوره سازندگی کانون‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور در نقاطی که دسترسی به مواد اولیه مرغوب برای تولید کاشی و سرامیک داشت ظهور پیدا کردند. مهمترین قطب کاشی و سرامیک ایران استان یزد و به خصوص شهر میبد است که نیمی از کاشی و سرامیک کشور در این استان و این شهرستان تولید می‌شود و امروزه قطب اصلی کاشی و سرامیک ایران است که در جهان کاملا شناخته شده است.

+بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک یزد کدام است؟

بهترین کارخانه های تولید کاشی و سرامیک در شهر یزد قرار دارد که روز به روز محصولات زیادی را در خط تولید جای میدهد در این لیست بهترین های آن قرار داده شده که بتوانید دقیق انتخاب کنید

+رتبه بندی کارخانه های کاشی و سرامیک بر چه اساس است؟

شرکت‌های معتبر و بزرگی در ایران، در زمینه‌ی تولید کاشی و سرامیک فعال هستند که همگی دارای اعتبار لازم و کیفیت مطلوب نیز هستند.

+لیست کارخانه های کاشی و سرامیک در تهران

یکی از مهمترین استان‌های تولید کننده کاشی و سرامیک در کشور استان تهران است که کارخانجات بزرگی همچون کاشی سعدی در آن قرار دارد. سعدی به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در ایران شناخته می‌شود که برندهای معتبری را تولید و عرضه می‌نماید. برندهای همچون کاشی پارسیان، کاشی بوستان، کاشی اروند و کاشی ماندگار که در فروشگاه اینترنتی کاشی لند برخی از این برندها در دسترس عزیزان قرار گرفته است.

+آیا میبد یزد قطب کاشی و سرامیک کشور است؟

شهرستان میبد یزد به عنوان مهمترین منطقه صنعت کاشی و سرامیک کشور دارای کارخانجات بسیاری است و امروزه کاشی سازی تبدیل به یک سنت در این منطقه شده است که باعث رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه گردیده است. کارخانه کاشی و سرامیک میبد یزد بیش از نیمی از محصولات خود را در بازار داخلی عرضه می‌کنند و باقی آن را روانه ی بازارهای خارجی می‌نمایند. این کارخانجات تولیدات خود را در درجه بندی‌های مختلف تولید می‌کنند و به طور کل بهترین آن به کشورهای خارجی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ... صادر می‌گردد.

آیا هنوز سوالی برایتان باقی مانده است؟

با پشتیبانی حرفه ای های کاشی لند در ارتباط باشید

  • بازگشت به بالا