حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.3
226 بازديد

کارنامه ناموفق دولت در هدایت نقدینگی به سمت تولید مسکن

کارنامه ناموفق دولت در هدایت نقدینگی به سمت تولید مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در سالیان اخیر حجم نقدینگی مدام در حال افزایش است و دولت و مسئولان اجرایی هیچ اقدامی برای مدیریت و هدایت این منابع کلان اعتباری به سمت تولید کشور به ویژه حوزه تولید مسکن صورت نداده اند.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری خانه ملت یوناتن بت کلیا عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از فقدان سیاست حمایت از تولید مسکن در کشور، گفت: متأسفانه تاکنون به حوزه تولید و ساخت و ساز مسکن توجه درستی نشده، از طرفی با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تقویت و توسعه تولید، متأسفانه روند حمایتی از این بخش قابل قبول نیست.

شکوفایی حوزه تولید مسکن تمام اقتصاد کشور را تحت تأثیرقرار می دهد

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به طور حتم شکوفایی حوزه تولید مسکن تمام اقتصاد کشور را تحت تأثیرقرار می دهد ادامه داد: بر اساس آمارها بخش تولید مسکن سهم 20 درصدی در تولید ناخالص ملی دارد، این به معنای آن است که اگر مسکن سازی رونق باید، چرخ اقتصاد کشور نیز به راه می افتد. به نظر من که اگر مسئولان دولتی برنامه ریزی دقیقی برای توسعه ساخت و ساز مسکن کنند، درآمدهای کشور افزایش خواهد یافت.

کارنامه ناموفق دولت در هدایت نقدینگی به سمت تولید

وی ادامه داد: متأسفانه در سالیان اخیر حجم نقدینگی مدام در حال افزایش است و دولت و مسئولان اجرایی هیچ اقدامی برای مدیریت و هدایت این منابع کلان اعتباری به سمت تولید کشور به ویژه حوزه تولید مسکن صورت نداده اند.

کشور سالانه به حدود 800 هزار تا یک میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد

بت کلیا گفت: کشور سالانه به حدود 800 هزار تا یک میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد، اما در شرایط کنونی تنها به اجرای طرح های محدود مسکن سازی بسنده می شود، حال اگر بتوان نقدینگی را به سمت ساخت و ساز سوق داد، آن زمان با اتکا به بخش خصوصی می توان تمام مشکل مسکن را رفع کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: از طرف دیگر وزارت راه و شهرسازی در سال های اخیر نتوانسته سازندگان را برای حضور گسترده در بازار ساخت و ساز جذب کند، دولت می توانست با ارائه تسهیلات مناسب، کاهش عوارض ساختمانی و ارائه مصالح ساختمانی، بخش خصوصی را حمایت کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند