حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
5094 بازديد

کاشی و سرامیک حمام 2021

کاشی و سرامیک حمام 2021
کاشی و سرامیک در فضای حمام یکی از مهمترین پوشش دهنده‌ها می‌باشند که حفظ بقای این بخش از خانه به دوام و کیفیت آنها بستگی دارد.

حمام را می توان مهمترین بخش نظافتی در خانه در نظر گرفت که در ترکیب با سرویس بهداشتی تمامی نیازهای انسان به شستشو و نظافت را برآورده می نماید. با این حال در گذشته به دکوراسیون این بخش از خانه بی توجهی می شد. امروزه دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی برخلاف تصور بسیاری یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی در ساختمان به خصوص ساختمان های ایرانی شده است در نتیجه در انتخاب المان های آن دقت فراوانی باید داشته باشید. این فکر که حمام را می توان با هر نوع کاشی و سرامیکی پوشش داد، مدتهاست منسوخ شده است و علم روز دکوراسیون داخلی ثابت نموده در دکوراسیون حمام باید از جدیدترین مدل کاشی حمام و سرویس بهداشتی استفاد نمود که علاوه بر استانداردهای کیفیت دارای استاندارد زیبایی نیز باشند. حمام و سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلامت خانواده دارد، مرغوبیت متریال های کاربردی در آن مانند کاشی و سرامیک  لازم است که از بهترین اجناس انتخاب شود تا در درازمدت در اثر همجواری با رطوبت دچار فرسودگی و تخریب نگردد زیرا هزینه های تعمیر کاشی و سرامیک حمام گاهی حتی بیشتر از هزینه های ساخت می گردد. 

با توجه به آنچه که گفته شد طراحی دکوراسیون در عصر جدید سعی کرده است حمام را به یکی از مهمترین بخش‌های مستقل و مهم هر خانه ای تبدیل نماید که دکور و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. مهمترین بخش طراحی و دکور حمام انتخاب طرح و مدل کاشی و سرامیک آن است. برخی از افراد به دلیل مقاومت بالای  کاشی استخری در مقابل آب از آن در در حمام استفاده می کنند.

جدیدترین مدل کاشی حمام

مدل های جدید کاشی و سرامیک حمام زیادی در بازار موجود است و لازم است شما همواره به دنبال جدیدترین مدل کاشی حمام باشید زیرا این نوع کاشی مناسب استفاده در فضاهای مرطوب تولید شده اند. کاشی و سرامیک حمام به لحاظ کیفیت با سایر نمونه های کاشی و سرامیک تفاوت دارد، این نوع کاشی باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشد و به اصطلاح ضدآب تولید شده باشد تا بتواند در مقابل رطوبت دائمی فضای حمام تاب بیاورد. در نتیجه در انتخاب کاشی و سرامیک حمام لازم است کیفیت بر طرح و رنگ ارجح تر بشد. شما همیشه می‌توانید یک طرح منحصر به فرد انتخاب کنید اما آیا هر طرحی مناسب فضای حمام است؟ در انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی سعی کنید از مدل کاشی حمام و سرویس بهداشتی جدید استفاده کنید، تا علاوه بر کیفیت مد روز نیز باشد زیرا باعث می شود جذابیت طرح و رنگ کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی در نظر بیننده طول عمر بیشتری داشته باشد.. خرید طرح های قدیمی کاشی و سرامیک ممکن است باعث شود از جذابیت آن در نگاه اول کم شود.  

انواع طرح کاشی 

در سال جدید طرح‌های مطرح و ترند شده در زمینه کاشی و سرامیک حمام بیشتر معطوف به رنگ‌های روشن و کاشی و سرامیک طرح سنگ است. با این نوع طرح و رنگ شما می‌توانید صدها مدل منحصر به فرد را در حمام و سرویس بهداشتی خود پیاده نمایید. همچنین شما می‌توانید از کاشی‌های سه بعدی و کاشی‌های برجسته نیز در دیواره های حمام استفاده کتید و دکوراسیون مدرنی را که ترکیبی از سبک‌های معاصر و سنتی است ایجاد نمایید و فضای خود را محبوب تر از قبل کنید. برای انتخاب طرح با توجه به دکوراسیون کلی منزل خود می توانید یک طرح جدید کاشی و سرامیک حمام انتخاب کنید. به گفته متخصصان دکوراسیون در سالهای اخیر زیبترین طرح کاشی و سرامیک حمام در واقع طرح های مدرن و جذاب است که علاوه بر پوشش دهی با بازی رنگی خود جلوه ای جذاب را در حمام ایجاد می نمایند.

در این بخش قصد داریم به معرفی  چند نمونه طرح از برترین طرح های مورد استفاده در سال گذشته که همچنان به عنوان طرح کاشی و سرامیک حمام 2021 ترند هستند بپردازیم تا شما بهتر با ترکیب طرح و مدل کاشی و سرامیک در حمام و سرویس بهداشتی آشنا شوید.

کاشی حمام با طرح تیغ ماهی

طرح تیغ ماهی از جذاب ترین طرح های کاشی و سرامیک است. در زیر شما شاهد یک کاشی با رگه های بنفش رنگ هستید که می‌تواند فضای شما را زنده و پویا نماید. بنفش در طیف‌های رنگی مختلفی وجود دارد و علاوه بر حس فاخر بودنی که ایجاد می‌کند یکی از رنگ‌های آرام بخش و در عین حال پر جنب و جوش محسوب می‌گردد.

کاشی حموم

کاشی نقش برجسته

مدل های نقش برجسته از ترندهای روز هستند، اغلب این نوع کاشی و سرامیک طرح نقش برجسته دارند و در واقع صاف هستند که شستن آنها راحتر میسر گردد. با این وجود نوع برجسته نیز به دلیل پستی بلندی که دارد و به نوعی بافت دار محسوب می گردد و می‌تواند ظاهر منحصر به فردی به فضای شما بدهد. این نوع کاشی جلوه ای جذاب از هنر دکوراسیون مدرن را در حمام و سرویس بهداشتی شما به وجود می آورد که به دکوراسیون داخلی شما روح و جلا می بخشد.

سرامیک حمام

مدل زیکزاکی و خشتی کاشی و سرامیک

ایجاد یک طرح  منحصر به فرد با کاشی و سرامیک‌های ساده تنها در صورتی میسر است که شما از الگوی چیدمان متفاوتی استفاده نمایید. الگوی زیکزاک جلوه ای جذاب و نو را به فضای حمام شما می‌بخشد و نتیجه کار را به یک کار هنری تبدیل می کند

مدل کاشی و سرامیک حمام

کاشی‌های ساده در ترکیب رنگ با یکدیگر فضای جذابی را ایجاد می‌کنند. در این طرح کاشی با رنگ سبز که در بردارنده گرادینتی از رنگ سبز است در کنار کاشی سفید ابعاد بزرگ دیوار و سرامیک طرح سنگ کف یک طرح جذاب و جالب را ایجاد می‌کند.

طرح کاشی حمام

مدل کاشی و سرامیک فانتزی

استفاده از طرح های فانتزی به همراه رنگ های جذاب می تواند ایده ای نو خلق کند. اگر به دنبال خلق یک طرح جسورانه و جذاب هستید رنگ قهوه ای را به کاشی‌های دیوار و سرامیک‌های کف اضافه نمایید. در طرحی که می‌بینید استفاده از سرامیک طرح دار قهوه ای در کف حمام جلوه ی بصری جذابی را ایجاد نموده است.

سرامیک کف حمام

کاشی و سرامیک شش ضلعی

کاشی و سرامیک شش ضلعی فضای جذبی را ایجاد می کنند و استفاده از آنها می تواند تا حد بسیاری در ایجاد تحول در دکوراسیون حمام کمک نماید. گاهی استفاده از یک طرح ساده می‌تواند ظاهری شیک ایجاد نماید. در این تصویر مشاهده می‌کنید که با استفاده از کاشی‌های شش ضلعی سیاه در کف ظاهری شیک و مجلل ایجاد نموده اند.

کاشی دیوار حمام

به هنگام انتخاب مدل جدید کاشی و سرامیک حمام و خرید کاشی و سرامیک از رنگ‌ها نترسید. آنچه که مشاهده می‌کنید کاربرد جسورانه سنگ قهوه ای مایل به زرد در کنار درخشش کاشی‌های آبی است که باعث شده است فضا جلوه ای سنتی و در عین حال مدرن به خود بگیرد.

کاشی مناسب حمام

استفاده از کاشی و سرامیک یک طرح در دیواره و کف حمام می‌تواند یک اثر هنری خلق کند تنها کافی است در نوع چیدمان و نصب این کاشی و سرامیک‌ها دقت و سلیقه به خرج دهید.

کاشی و سرامیک حمام 2022

استفاده از رنگ های تیره در کف حمام می تواند جلوه جذابی ایجاد کند اگر شما در کنار این سرامیک های کف تیره رنگ بردرها و نوارهای تیره رنگی از کاشی های استخری روی دیوار نصب کنید، دیزاین فضای حمام شما به طور کل متحول خواهد شد. این نوع فضا جسارت بسیاری را در معرض نمایش می گذارد.

سرامیک تیره حمام

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند