حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
915 بازديد

کاهش فروش محصولات تکسرام

کاهش فروش محصولات تکسرام
شرکت توليدي کاشي تکسرام که اولین تولید کننده کاشی گرانیتی در خاورمیانه است، اعلام کرده که با عنایت به رکود در اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی، صنعت کاشی و سرامیک نیز با محدودیت‌های فراوانی مواجه شده بطوری که ظرفیت ‌های بازار نه تنها توسعه نیافته بلکه محدودیت‌ های تازه ای نیز بر آن تحمیل شده است.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنا، مسئولات شرکت تولیدی کاشی تکسرام در ادامه تصریح کرده اند که این محدودیت ‌ها با ملحوظ کردن پیدایش رقبای جدید در تولید و فروش کاشی مشابه محصولات شرکت و همچنین تولید کاشی مازاد بر مصرف در کشور، باعث عدم توازن عرضه و تقاضا شده است.
این شرکت تولیدی کاشی افزوده که با توجه به موارد مذکور، فروش این شرکت تا پایان سال مالی، معادل 80 درصد از میزان فروش آخرین پیش بینی تحقق می‌یابد که این کاهش، منجر به کاهش حاشیه فروش شده و در این ارتباط به دلیل اینکه هزینه‌های اداری ، فروش و هزینه ‌های مالی عمدتاً ثابت بوده، در نتیجه عملیات شرکت منجر به زیان و تعدیل شده است.
شرکت تولیدی کاشی تکسرام در پایان یادآور شده که بقیه عوامل موثر بر نتیجه عملکرد ثابت بوده و تعدیل ایجاد شده ناشی از افت فروش که تابعی از عرضه و تقاضای بازار و خارج از کنترل شرکت بوده، به شمار می آید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند