حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
465 بازديد

کاهش چشمگیر فروش تولیدکنندگان رنگ و لعاب کاشی و سرامیک اسپانیایی

کاهش چشمگیر فروش تولیدکنندگان رنگ و لعاب کاشی و سرامیک اسپانیایی
ارقام فروش برای ماه مه (%42- نسبت به ماه مه 2019) از نتایج ضعیف پیشین برای ماه آپریل (%40-) بدتر بودند

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ همان طور که پیش‌بینی می‌شد، ارقام فروش برای تولیدکنندگان لعاب و رنگ سرامیکی اسپانیایی در ماه مه بدتر از نتایج منفی ماه آپریل بودند. طبق اعلام اتحادیه تجاریANFFECC ، گردش مالی تا 42 درصد در مقایسه با ماه مه 2019 کاهش یافت که دو درصد کاهشِ بیشتر نسبت به ماه پیش از آن دارد. صادرات با افت 43 درصدی نسبت به ماه مه 2019 کاهش بیشتری را متحمل شد (در مقایسه با %37- در ماه آپریل)؛ در همان حال، فروش داخلی اسپانیا در یک ماه 9 درصد بهبود یافت و در مقایسه با ماه مه 2019 [این ماه را] با %40- به پایان برد.

کاهش فروش رنگ و لعاب اسپانیایی

بنابراین در حالی که به لطف از سرگیری فعالیت تولیدی در ناحیه سرامیکی کَستِلیون (Castellón) بازار داخلی علائم بهبود تدریجی را نشان می‌دهد، بازارهای خارجی هنوز نگران کننده هستند؛ مخصوصاً با در نظر گرفتن این که آن‌ها بیش از %70 از گردش مالی سالانه تولیدکنندگان لعاب و رنگ اسپانیا را تشکیل می‌دهند.

علیرغم این که [این هنگام از سال] معمولاً شلوغ‌ترین زمان از لحاظ میزان فروش است، ANFFECC خاطر نشان می‌کند که تولید جهانی کاشی در ماه‌های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است، زیرا همه‌گیری [کرونا ویروس] هم‌چنان در بسیاری از کشورها بر فعالیت ساخت و ساز و فروش کاشی سرامیکی تأثیر می‌گذارد و یک اثر دومینو را در امتداد کل زنجیره تأمین به وجود می‌آورد.

در حال حاضر، تولیدکنندگان لعاب و رنگ اسپانیایی بزرگ‌ترین امیدهای خود را برای بهبود در ماه ژوئن و بر رشد تدریجی تقاضا در بازار داخلی استوار کرده‌اند. در چنین سناریوی پیچیده و نامشخصی، کارآفرینان در این بخش بیش از همه از کمبود نقدینگی شکایت می‌کنند؛ موضوعی که در طی نشست سالانه اعضای ANFFECC که در 12 ژوئن به صورت کنفرانس ویدئویی برگزار شد، مورد بحث قرار گرفت.

در طی جلسه، رئیس یوآکین فونت دی مورا (Joaquín Font de Mora) با یادآوری تلاش‌های انجمن از دولت مرکزی و انجمن خودمختار محلی خواست تا به منظور کاهش بار مالیاتی، تسهیل دسترسی به اعتبارات و شروع ساخت و ساز با سرمایه‌گذاری در کارهای عمومی و بخش نوسازی ساختمان، اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین متصدیان انجمن در جلسه اعضاء برگزیده شدند و فِرناندو فابرا (Fernando Fabra) (Esmaltes) به عنوان نایب رئیس جدید و نمایندگان AL-Farben، Esmalglass و Ferro Spain به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند