حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
274 بازديد

کاهش ۱۵ درصدی قیمت مصالح ساختمانی

کاهش ۱۵ درصدی قیمت مصالح ساختمانی
معاون مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی: با ایجاد بازار تهاتر مصالح ساختمانی علاوه بر کاهش قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ساخت نیز ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، محمود محمود زاده معاون مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه همایش طرح اقدام ملی مسکن در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا در شهر‌های که مسکن مهر ساخته شده است خدمات رفاهی وجود ندارد، گفت: در طرح مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی به ساخت خدمات روبنایی و زیربنایی کمک کرد و در بسیاری از شهرک‌ها درمانگاه، مدرسه و مراکز ورزشی ساخته شده و در حال ساخت است، اما در طرح اقدام ملی مسکن همزمان با آماده سازی اراضی برای ساخت واحد، خدمات زیربنایی و روبنایی نیز ایجاد خواهد شدتا افرادی که ساکن شهر‌ها می‌شود خدمات هم دریافت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه وظایف وزارت راه و شهرسازی تامین خدماتی، چون مدرسه و بیمارستان و ... نیست، اما به دلیل اینکه بحث ما مردم هستند ما کار‌هایی که در حوزه وظایف وزارت راه و شهرسازی نیست، چون ساخت مدرسه، فضای شهری و مراکز ورزش و ... را انجام می‌دهیم.

محمودزاده درباره بازار تهاتر مصالح ادامه داد: این بازار برای کاهش قیمت تمام شده مصالح ساختمانی است و بین ۱۵ تا ۳۰ درصد مصالح کمتر از قیمت روز بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و شرایط به این صورت است که بدون پرداخت پول به صورت اقساطی و سه ساله در اختیار مردم قرار می‌گیرد و شرکت‌های تامین کننده مصالح ساختمانی نیز سالانه ۵ درصد کارمزد دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: با توجه به کاهش هزینه هایی، چون تخفیف عوارض پروانه و کاهش هزینه خدمات مهندسی، ۲۵ درصد هزینه ساخت برای متقاضیان کاهش پیدا می‌کند یعنی بطور کل در هر متر مربع متری ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در یک واحد ۱۰۰ متری متوسط ۲۵ میلیون تومان کاهش قیمت خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: مسکن به تنهایی دلیل بر افزایش قیمت ندارد و بازار‌های موازی، چون ارز و سکه باعث تحول در این بازار خواهند داشت.
وی افزود: در مرحله اول در ۵۵۰ شهرثبت نام طرح اقدام ملی انجام شد که در مرحله بعد از پایش و جمع اوری اطلاعات اسامی شهر‌ها اعلام می‌شود.

ارائه مصالح ساختمانی اقساطی به مصرف کنندگان

مدیر عامل بازار تهاتر ایرانیان گفت: به مصرف کنندگانی که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای طرح اقدام ملی مسکن معرفی می‌شود مصالح ارزان قیمت و بصورت اقساطی پرداخت می‌شود.
علا الدین ختایی در حاشیه همایش طرح اقدام ملی مسکن در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مصالح ساختمانی با شرایط اقساط امروز امضا شد، این تفاهم نامه در قالب ارزان سازی مصالح ساختمانی است.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه در مقیاس ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب اقساط ارزان قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد بر اساس این تفاهم نامه مصالح ساختمانی با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی و به صورت استانی در اختیار مصرف کنندگان معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.
مدیر عامل تهاتر ایرانیان افزود: با ارائه مصالح ارزان قیمت، قیمت مسکن در کشور کاهش می‌یابد و علاوه بر ان تولیدکنندگانی که تا امروز با نیمی از ظرفیت‌های خود فعالیت می‌کنند می‌توانند با تمام ظرفیت خود اقدام به تولید کنند و باعث افزایش اشتغال در کشور شوند.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان. فروشندگان مصالح خواهند بود، بیان کرد: این مصالح به طرح‌های معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی ارائه می‌شود و مصالح به طور کامل از تولیدات داخلی تامین می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند