حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
664 بازديد

کراسویل مجموعه جدیدی از کاشی های پرسلانی با نام Relax راه اندازی کرد

کراسویل مجموعه جدیدی از کاشی های پرسلانی با نام Relax راه اندازی کرد
شرکت کراسویل (CROSSVILLE) اخیرا یک مجموعه کاشی و سرامیک پرسلانی با طرح چوب را به بازار عرضه نموده است.

این مجموعه زیبا با نام ریلکس (Relax) بسیار شبیه پارکت های چوبی می باشد و قابلیت استفاده در هر فضا و مکانی را دارد. ریلکس ظاهری طریف و آرامش بخش برگرفته از چوب دارد و با توجه به کیفیت بالای ساخت آن امکانات بسیاری را در نصب و راه اندازی در اختیار علاقمندان قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که ریلکس یک جایگزین بی نظیر برای سایر محصولات این شرکت خواهد بود. این مجموعه به راحتی توجه علاقمندان به استفاده از نماهای چوبی به عنوان پوشش داخلی ساختمان را جلب می نماید.

به گفته لینزی والدرپ، معاون بازریابی شرکت کراسویل، مجموعه ریلکس تعهد کراسویل را در کمک به طراحان داخلی برای دست یابی به یک ظاهر بی بدیل و جذاب نشان میدهد. وی گفت: امروزه آرامش فقط دیدن یک درخت در جنگل نیست، طرح چوب مجموعه ریلکس به دلیل رنگ های ظریف و تفکیک شده آن می تواند آرامش کاملی را ایجاد نماید. این یک پیشنهاد تازه به همه طراحان داخلی است که به دنیال راه حل های ساده و استثنایی برای ایجاد یک فضای آرام بخش می باشند.

این مجموعه کاشی و سرامیک در چهار رنگ در ابعاد 15 در 90 سانتی متر (6 در 36 اینچ) به بازار عرضه شده است. این ابهاد از این مجموعه یک الگوی مناسب سفارشی می سازد که استفاده از آن م ی تواند جذابیت ماندگاری را به محیط شما ببخشد.

 این مجموعه بیشتر مناسب استفاده به عنوان سزامیک کف در فضاهای ساختمانی می باشد. این مجموعه جایگزین مناسبی برای چوب های کم کیفیت و بی دوام خواهد بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند