حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
2039 بازديد

کف سابی و سنگ سابی سرامیک ساختمانی

کف سابی و سنگ سابی سرامیک ساختمانی
تمیز کردن کف خانه‌ها و فضاهای باز مورد استفاده همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های صاحبان منازل و خانم‌های خانه دار بوده است.

در گذشته این کف‌ها بیشتر از جنس موزاییک بوده اند که به مرور دچار شکستگی و خوردگی می‌شدند و مشکلاتی برای افراد در هنگام تردد به وجود می‌آورد. در نتیجه ناچار از تعویض این کف پوش‌ها می‌شدیم. با روی کار آمدن سرامیک‌ها به خصوص سرامیک‌های پرسلانی که قابلیت استفاده در هر فضا و مکانی را دارند و با توجه به مقاومت بالای این سرامیک ها نیاز به تعویض مدل جدید کاشی و سرامیک کف به خصوص در مکان ها پر تردد کمتر گردیده است. 

کاشی و سرامیک پرسلانی 

تکنولوژی جدید، منجر به ظهور کاشی و پرسلانی گردیده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب، ضربه و خط و خش دارند. این محصولات را می‌توان جایگزینی برای موزاییک‌ها و سنگ‌های ساختمانی قرار داد. با توجه به کیفیت بالای این محصولات و نیازمندی آن به چسب پرسلان برای نصب قیمت تمام شده آنها افزایش چشمگیری خواهد داشت در نتیجه بسیاری به دنبال راه حلی بهتر به جای تعویض و جایگزینی کاشی و سرامیک کف می باشند. 
زندگی ماشینی امروزه کار را برای بسیاری راحت نموده است. امروزه در صورت شکستگی و ترک خوردن موزاییک‌ها، سنگ‌ها، دیگر کسی اقدام به تعویض کاشی و سرامیک نمی کند بلکه با استفاده از سنگ سابی که اصطلاحا با نام ساب زنی سنگ کف یا سمباده زدن سنگ و سرامیک های کف شناخته می‌شود مشکل را بر طرف می‌نمایند. 

کف سابی یا سنگ سابی چیست؟

کف سابی یا سنگ سابی، عملیاتی است که با استفاده از دستگاه‌های پولیش مخصوص بر روی سنگ و سرامیک کف به منظور جلا بخشی و نوسازی آن انجام می گردد. دستگاه های پولیش با برداشتن لایه ای بسیار نازک از سطح لعاب سرامیک یا سنگ، سطح خش دار و آسیب دیده سنگ و سرامیک را صاف می کند و جلا و درخشندگی اولیه را به آن باز می گرداند. 
سنگ سابی در واقع پروسه ای شبیه به سمباده زنی دارد که در آن با استفاده ازشوینده های قوی و اسیدی و دستگاه مخصوص پولیش که با یک دور مشخص می چرخد، میزان برداشت لایه رویی سنگ یا سرامیک را مشخص می کند و سطوح ناهمواررا کاملا یکدست و هموار می سازد. 
امروزه استفاده از ساب زنی به جای تعویض سنگ و سرامیک برای زیباسازی کف ساختمان، راه پله، ورودی ساختمان، سرویس بهداشتی، حمام و ... بهترین گزینه می باشد. شما می توانید با صرف هزینه ای اندک و استخدام یک ساب زن یا همان سنگ ساب حرفه ای در هزنیه های خود صرفه جویی زیادی نمایید.

خدمات کف سابی

برای همه پیش‌آمده است که از خرابی کف ساختمان خود ناراضی باشند. یا سنگ و سرامیک و بتنِ کف ساختمان آن‌قدر قدیمی شده باشد که نیاز به یک تعمیر اساسی داشته باشند. در این مواقع است که شما به‌جای تقبل یک هزینه سنگین برای تعویض کف، می‌توانید از کف سابی استفاده کنید. کفسابی و سنگ‌سابی، روش‌هایی هستند که با استفاده از مواد شوینده قوی و اسیدشویی، کف ساختمان شما را به حالت روز اول خود بازمی‌گردانند؛ اما به‌طور قطعی، موقعیت‌هایی که در زیر بیان می‌شوند، به کف‌سابی نیازمند خواهند داشت:
•    کفسابی سنگ ساختمانی، هنگامی‌که دچار ترک و یا تیرگی و... شده باشد.
•    پولیش کف و سنگ سابی، هنگامی‌که بخواهید از دستگاه‌های تخصصی در این زمینه استفاده کنید.
•    کف‌سابی سنگ‌های گران‌قیمت که هزینه تعویض آن‌ها بسیار زیاد است.
•    کف‌سابی موزاییک‌های قدیمی و کفسابی بتن که می‌توان با سمباده زدن آن‌ها را به‌روز اول بازگرداند.
البته موقعیت‌های بسیاری وجود دارند که در آن‌ها به شما توصیه می‌شود تا از خدمات کفسابی، به‌جای خدمات پرهزینه‌ی تعویض استفاده کنید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند