حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
826 بازديد

کمبود پکیج در بازار داخلی

کمبود پکیج در بازار داخلی
محمد طحان‌پور،رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره شرایط عرضه و تقاضای محصولات گرمایشی در بازار داخلی اعلام کرد: بازار لوازم خانگی و گرمایشی در هیچ محصولی به جز پکیج، با کمبودی مواجه نیست.

وی افزود: در فصول سرد سال میزان تقاضا برای آبگرمکن، بخاری، پکیج و تلویزیون افزایش می‌یابد که همان‌طور که گفته شد در زمینه پاسخگویی به نیاز بازار در محصول پکیج با مشکل روبرو هستیم و این موضوع به دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا رخ داده است.

 

طحان پور با اشاره به این‌که در فصول سرد سال عموماً افراد در خانه هستند و تفریح آن‌ها تماشای تلویزیون است به همین دلیل تقاضا برای این محصول افزایش می‌یابد، اظهار کرد: فرآیند خرید و نصب پکیج به حدود یک ماه رسیده و این موضوع به دلیل آن است که قیمت مس مصرفی در پکیج به شدت افزایش و در کنار آن تأمین قطعات مصرفی نیز ارزبری بسیاری دارد. محصولات ایرانی به‌نام از لحاظ کیفیت بازار ایران را به طور کامل پوشش می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما در زمینه تأمین قطعات و تولید مشکلات بسیاری وجود دارد. قیمت لوازم خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و در بازار بخاری و آبگرمکن با افزایش قیمت 50 درصدی روبرو شده است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگیدر پایان افزود: آبگرمکن و بخاری بیش از نیاز بازار داخلی تولید می‌شود و مازاد نیاز داخلی به بازارهای همسایه و آسیای میانه صادر می‌شود که در کنار آن برخی قطعات نیز به ایتالیا صادر می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند