حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
831 بازديد

کمپانی Motto Group خط سیستم Lamina را راه اندازی می کند.

کمپانی Motto Group خط سیستم Lamina را راه اندازی می کند.
کمپانی Motto Group خط سیستم Lamina را راه اندازی می کند. شرکت Motto Tiles یک شرکت  تولید کننده کاشی و سرامیک در موربی(هند)  بوده و در سال 2003 تاسیس شده است، در اکتبر سال گذشته یک تاسیسات جدید با تکنولوژی System Lamina برای تولید پانل های کاشی و اسلب در ابعاد 120/240 و ضخامت بین 6 تا 20 میلیمتر به بهره برداری رسانده است.

این شرکت هندی، به رهبری ماندندرا پاتل یک پرس Lamgea 22000t را انتخاب کرده که در صورت بهره برداری کامل، تا 12000 مترمربع در روز تولید خواهد شد و درنتیجه ظرفیت تولید انبوه گروه Motto تا 80 هزار مترمربع در روز افزایش می یابد.

سیستم رنگ پردازی  با استفاده از سیستم های نوار رنگی Creadigit 8 که دارای درجه بالایی از انعطاف پذیری و دامنه برای سفارشی سازی محصول آسان می سازد.

اولین مجموعه در ابعاد 120/240 ، 80/240، 80/160 و120/120 توسط شرکت Motto Tile در ماه نوامبر در نمایشگاه تجاری (هند)Gandhinagar برگزار شد. جایی که شرکت در بین بیش از 300 غرفه دار جایزه Best Product Display را به دست آورد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند