حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
699 بازديد

کنسل شدن نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE 2020 ایتالیا به دلیل شیوع کرونا

کنسل شدن نمایشگاه کاشی و سرامیک CERSAIE 2020 ایتالیا به دلیل شیوع کرونا
برگزارکنندگان نمایشگاه کاشی و سرامیک چرسای (CERSAIE) ایتالیا، به این نتیجه رسیدند که با توجه به شرایط بوجود آمده و شیوع بیماری Covid-19 در نتیجه شیوع ویروس کرونا، نمی تواند سازماندهی رویدادی با اهمیت را در سطح  استانداردهای کیفیت معمول به نمایش گذارند.

انصراف CERSAIE از برگزاری در سال 2020

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ برگزارکنندگان نمایشگاه CERSAIE ایتالیا، معتبرترین نمایشگاه محصولات کاشی و سرامیک و ملزومات حمام در جهان برای بررسی و نتیجه گیری احتمال برگزاری این نمایشگاه بین المللی در سطح بین المللی تلاش زیادی کرده اند، اما آنها به این نتیجه رسیدند که با توجه به شرایط بوجود آمده در اثرویروس Covid-19، نمی توانند سازماندهی رویدادی با اهمیت را در سطح  استانداردهای کیفیت معمول به نمایش گذارند.

یکی از نقاط قوت CERSAIE جنبه بین المللی آن است. یک سوم غرفه داران شرکت های غیر ایتالیایی از 40 کشور مختلف هستند. بیش از 47٪ از شرکت کنندگان در سال 2019 (حدود 50،000) بازدید کننده بین المللی بودند. اما اگرچه فعالیتهای تجاری به تدریج در طی دو ماه از زمان آخرین مهلت مشارکت در برنامه برای سال 2020، در بسیاری از کشورها بازگشایی شده است، اما بسیاری از غرفه داران و بازدید کنندگان حرفه ای اعلام کرده اند که وضعیت جهانی هنوز اجازه نمی دهد که آنها به سطح  سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم برای شرکت در CERSAIE برسند. بر این اساس و با توجه و احترام به منافع مشتریان جهانی که نماینده مهمترین دارایی های این نمایشگاه هستند از این رو باعث شد تصمیم به لغو نسخه 2020 این نمایشگاه شود.

با توجه به تمایل به ادامه کیفیت و ارزش بین المللی نمایشگاه، اکنون توجه به نسخه بعدی CERSAIE 2021 که از 27 سپتامبر تا اول اکتبر در بولونیا برگزار می شود، متمرکز شده است.

برنامه بسته بندی شده ای از رویدادها در طی پانزده ماه بین این هفته و نسخه بعدی نمایش برگزار می شود. از جمله ابتکارات مختلف ساختاری در کافه های مطبوعاتی روز دوشنبه 28 شهریور در شهر SASSUOLO ارائه می شوند، سپس در 19 آبان ماه Palazzo dei Congressi در بولونیا کنفرانسی با عنوان سرامیک های سلامت Healthiness of ceramics در طراحی فضاهای مسکونی و معماری برگزار می کند. این رویدادها با فعالیت های آنلاین با تمرکز بر موضوعات مختلف جهان سرامیک و مبلمان حمام همراه خواهد بود.

پیش از نمایش 2021 نمایش، کار ساخت و ساز در Contract Hall ادامه دارد، فضایی در سالن 18 اختصاص داده شده به ایجاد پیوندها بین دنیای سرامیک و مناطق جدید محصولات مانند آشپزخانه، طراحی فضای باز، فینیشینگ داخلی و خارجی، فناوری های روشنایی و اتوماسیون خانه این همچنین می تواند تنظیمات مربوط به اقدام Archincont (r)، منطقه اختصاص داده شده به شرکت های معماری با کیفیت بالا در سطح جهانی است.

Cersaie 2021 همچنین در حال کار بر روی یک ابتکار مهم جدید دیگر است: ترکیب یک نمایشگاه فیزیکی تجدید شده با یک تجربه دیجیتال همه جانبه با هدف ارتقاء و گسترش مشارکت توسط غرفه داران و بازدید کنندگان.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند