حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
247 بازديد

گروه تولیدی Ceramica Piemme در تولید همزمان سرمایه‌گذاری می‌کند

گروه تولیدی Ceramica Piemme در تولید همزمان سرمایه‌گذاری می‌کند
گروه Sacmi سامانه کاملی را برای تولید سوخت از بازیابی گرما از دودهای منتشر شده از توربین های کاربردی نصب کرده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ شرکت Ceramiche Piemme که یک برند باسابقه کاشی ایتالیایی است، ساخت یک کارخانه کامل برای بازیابی گرمای تولید شده توسط توربین را به گروه Sacmi سفارش داد. این توربین با اندازه متوسط-بزرگ ​​(توان نصب شده MW 4.5) به طور کامل نیازهای برق کارخانه واقع در سولینیانو (Solignano، مودِنا) را برآورده می‌کند.

سامانه نصب شده به گونه‌ای طراحی شده است که با Nm3/hour 53،000 از دود در دمای °C500 کار کند. دودها به درون مجرای بزرگی با طول تقریباً 140 متر و قطر mm 17.00 هدایت می‌شوند، سپس به دو اسپری‌درایر (ATM 036 و ATM 065 که آن‌ها هم از Sacmi هستند) تغذیه می‌شوند و در نتیجه نیازهای گاز کارخانه را تا 6.7 میلیون متر مکعب در سال کاهش می‌دهند علاوه بر آن به لحاظ زیست محیطی نیز تاثیر خوبی خواهد داشت. (معادل 13.2 تن CO2 کم‌تر دود و گاز به درون جو رها می‌شود).

این پروژه در Piemme با کمک آخرین نسل از نرم‌افزار، برنامه‌هایی برای شبیه‌سازی و کنترل دینامیک حرارتی سیال در درون لوله و سامانه‌هایی برای تضمین پایداری سازه مطابق با استانداردهای لرزه‌ای انجام شد.

این نصب که در فوریه انجام گردید، به Piemme ابزاری عملی برای مدیریت کردنِ مسأله تولید پایدار و بازیابی گرمای تلف شده خواهد داد؛ جنبه‌هایی که با توجه به بازگشایی صنعت پس از تعطیلی، اهمیت ویژه‌ای دارند.

همچنین این مداخلات می‌توانند با استفاده از برنامه‌های پیشگویانه که در آن نیازهای انرژیِ اسپری‌درایرها یا هر دستگاه دیگری پیشاپیش پیش‌بینی شده است، انجام شوند.

با این راه حل دستگاهی، Sacmi توانایی خود را برای عمل به عنوان یک شریک پیشرو در طراحی پروژه‌های پیچیده تولید هم‌زمان (cogeneration)، انجام هر مرحله از پروژه و ارائه گواهینامه‌ها و ضمانت‌ها برای نتیجه نهایی نشان می‌دهد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند